Gå til innhold

brukere man savner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh, jeg tenkte på mysan her om dagen, da jeg så katteavataren hennes på en morroside (derfor kom jeg også på at kg eksisterte, og måtte titte innom ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Cyanid fra like etter at jeg registrerte meg. Noen som vet hva sm skjedde med henne? Savner også Brutal_Mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesten, jeg er jo her, så du ikke innleggene jeg siterte med luringsmileyer? :D Jeg husker deg og :)

(jeg mistet internett, flyttet på fjellet med kjæresten og ble psy DJ og piñata på deltid :) Så nå fikk du vite det :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Cyanid fra like etter at jeg registrerte meg. Noen som vet hva sm skjedde med henne? Savner også Brutal_Mann.

Edit: der var du jo, di cyanid-rau! :fnise: Vi kjenner hverandre på ordentlig, gjett hvem jeg er! (men ikke gjett høyt..)

Endret av Scaramouche-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjesten, jeg er jo her, så du ikke innleggene jeg siterte med luringsmileyer? :D Jeg husker deg og :)

(jeg mistet internett, flyttet på fjellet med kjæresten og ble psy DJ og piñata på deltid :) Så nå fikk du vite det :D )

Jo, jeg så dem, men koblet ikke helt siden det ikke stod Cyanid i det første innlegget du svarte på. Men HEI :vinke: Og takk for oppdatering! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! :D Og ikke lyv, Scaramouthe :lur: Håper det går fint med dere også :)

Humm, hvor begynner man å bli overaktiv på KG igjen etter så lenge borte? Så mange tråder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Brutal_Mann, Stefan og Hedvig.

Jeg synes det virker som det er mange Hedviger inne på dette forumet. Vi har jo HedvigR nå, og hvertfall en bruker til med et annet nick heter Hedvig. Og det er flere som er registrert med det som brukernavn og: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=members&module=list

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå! :D Og ikke lyv, Scaramouthe :lur: Håper det går fint med dere også :)

Humm, hvor begynner man å bli overaktiv på KG igjen etter så lenge borte? Så mange tråder :D

Moahahahaha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært no særlig her siden i sommer. Rart å se at HunterLady er borte. Hadde jeg ikke trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...