Steinar40 Skrevet 28. januar 2012 #41 Skrevet 28. januar 2012 Frykter for at dette kan ta meget lang tid.... Ja, det er langt ifra umulig. Så da bør du nå vurdere om du mener at det kan være verdt det eller ikke. Og bestemme deg for det ene eller det andre.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #42 Skrevet 1. februar 2012 Ja, det er langt ifra umulig. Så da bør du nå vurdere om du mener at det kan være verdt det eller ikke. Og bestemme deg for det ene eller det andre. Å ignorere han (vel, delvis, ved å ikke være tilgjengelig til alle døgnets tider) førte til at han har begynt å ringe meg. Daglig. Og sende meldinger daglig. Han sier at dette 'føles ekte'. Han sier at han ser frem til 'fremtiden', altså, hva fremtiden kan bringe for oss, at vi skal treffes igjen og ha det bra som vi gjorde før. Han sier at han savner meg. Så sier jeg at jeg ser fremover også, og i en spøkefull tone sier noe om at jeg ser for meg oss to 'alltid', da plutselig backer han litt ut i samtalen og vi snakker om noe annet. Han virker interessert, tydeligvis. Men han virker ikke å være 100% sikker på at jeg er 'the one' (slik jeg føler for han) og trenger tydeligvis god tid på å finne ut av ting. Kan hende jeg bare har sett for mange filmer, men, det hadde vært så bra om han bare følte enda sterkere for meg, uten å behøve mer tid på seg.
Steinar40 Skrevet 1. februar 2012 #43 Skrevet 1. februar 2012 Å ignorere han (vel, delvis, ved å ikke være tilgjengelig til alle døgnets tider) førte til at han har begynt å ringe meg. Daglig. Og sende meldinger daglig. Han sier at dette 'føles ekte'. Han sier at han ser frem til 'fremtiden', altså, hva fremtiden kan bringe for oss, at vi skal treffes igjen og ha det bra som vi gjorde før. Han sier at han savner meg. Så sier jeg at jeg ser fremover også, og i en spøkefull tone sier noe om at jeg ser for meg oss to 'alltid', da plutselig backer han litt ut i samtalen og vi snakker om noe annet. Han virker interessert, tydeligvis. Men han virker ikke å være 100% sikker på at jeg er 'the one' (slik jeg føler for han) og trenger tydeligvis god tid på å finne ut av ting. Kan hende jeg bare har sett for mange filmer, men, det hadde vært så bra om han bare følte enda sterkere for meg, uten å behøve mer tid på seg. Ja, det er ikke mye som føles verre enn når den andre er usikker. Og det kan fort bli en fastlåst situasjon. Og da går tiden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå