AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #21 Skrevet 23. januar 2012 ...og ja jeg kjenner noen der han bor og jeg har et lite nettverk der. Jeg hadde ikke flyttet der med mindre jeg finner en jobb først. Jeg ønsker å flytte på et generelt grunnlag,men akkurat nå er han den ekstra grunnen som gjør at jeg er mer gira enn noen gang tidligere. Han høres jo litt forvirret ut selv, og litt sånn at han vil ha deg på "vent" i tilfelle noen bedre dukker opp. Men umulig å si selvsagt er han veldig ung? Hvis du har ett nettverk der, og du kan få deg jobb der, så har du jo ikke så mye å tape på det, da ville jeg kanskje satset, noen ganger må man ta en sjanse i livet, noen ganger blir det bra andre ganger ikke, men bedre å angre på noe man har gjort enn å andre på det man ikke gjorde :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #22 Skrevet 23. januar 2012 Han høres jo litt forvirret ut selv, og litt sånn at han vil ha deg på "vent" i tilfelle noen bedre dukker opp. Men umulig å si selvsagt er han veldig ung? Hvis du har ett nettverk der, og du kan få deg jobb der, så har du jo ikke så mye å tape på det, da ville jeg kanskje satset, noen ganger må man ta en sjanse i livet, noen ganger blir det bra andre ganger ikke, men bedre å angre på noe man har gjort enn å andre på det man ikke gjorde :gjeiper: Ja, jeg føler bare at det er en håpløs situajon og at jeg har 'stangert' fast. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, samtidig så klarer ikke jeg gå videre i.o.m at han lar meg ha det bittelille håpet om at det kan bli noe. Jeg prøver å se etter noen andre nå, hvem som helst, som kan få meg til å kanskje bli interessert i dem. Det sies jo at den beste kuren mot slikt er å treffe en ny person som fanger ens interesse. Men herregud, det er vanskelig å finne noen bedre enn han her.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #23 Skrevet 23. januar 2012 Ja, jeg føler bare at det er en håpløs situajon og at jeg har 'stangert' fast. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, samtidig så klarer ikke jeg gå videre i.o.m at han lar meg ha det bittelille håpet om at det kan bli noe. Jeg prøver å se etter noen andre nå, hvem som helst, som kan få meg til å kanskje bli interessert i dem. Det sies jo at den beste kuren mot slikt er å treffe en ny person som fanger ens interesse. Men herregud, det er vanskelig å finne noen bedre enn han her. Det er veldig vanskelig å plutselig slutte å tenke på noen man har følelser for, men jeg anbefaler absolutt IKKE å finne noen ny, for da flytter du jo bare problemet til en ny person... Kanskje greit å finne en å bare leke litt med, men ikke noe lengre enn det. MEN om du skal finne en annen så er det nok VELDIG mange som er bedre enn han, han virker jo rett og slett ikke som en bra fyr i det hele tatt. Han virker ung, umoden og ikke god nok for deg. Hvor gammel var denne gutten egentlig? Burde han klare å ta ett voksent valg? og vite hva han vil?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #24 Skrevet 23. januar 2012 Det er veldig vanskelig å plutselig slutte å tenke på noen man har følelser for, men jeg anbefaler absolutt IKKE å finne noen ny, for da flytter du jo bare problemet til en ny person... Kanskje greit å finne en å bare leke litt med, men ikke noe lengre enn det. MEN om du skal finne en annen så er det nok VELDIG mange som er bedre enn han, han virker jo rett og slett ikke som en bra fyr i det hele tatt. Han virker ung, umoden og ikke god nok for deg. Hvor gammel var denne gutten egentlig? Burde han klare å ta ett voksent valg? og vite hva han vil? Ja, men han virket så 'sikker' på at han virkelig mente det han sa, samtidig som andre ting han sa gjorde at jeg begynte tvile på om han mener det. Skulle nesten ønske jeg kunne legge ut enkelte ting han har skrevet her, men det kan jeg ikke i fare for å bli gjenkjent. Vi er begge i midten av 20-årene.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #25 Skrevet 23. januar 2012 Ja, men han virket så 'sikker' på at han virkelig mente det han sa, samtidig som andre ting han sa gjorde at jeg begynte tvile på om han mener det. Skulle nesten ønske jeg kunne legge ut enkelte ting han har skrevet her, men det kan jeg ikke i fare for å bli gjenkjent. Vi er begge i midten av 20-årene. Du må nesten bare føle på magefølelsen hva du vil gjøre, uansett håper jeg det ordner seg for deg
CaspertheGh0st Skrevet 23. januar 2012 #26 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Endret 7. mars 2012 av soffapute
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #27 Skrevet 24. januar 2012 Kan si det slik at jeg har begrenset kontakten med han så godt som null. Uten å gå nærmere innpå hvorfor så har jeg funnet ut at jeg langt ifra er den eneste som han holder på med, at han er konstant på utkikk etter noen bedre. Alt han noensinne har sagt til meg er nå like verdt som gråstein. Jeg tror ikke dette vil ta lang tid å komme over, jeg tror jeg vil snart bli helt likegyldig. Ikke mitt tap, iallefall.
Gjest finurlig Skrevet 25. januar 2012 #28 Skrevet 25. januar 2012 Kan si det slik at jeg har begrenset kontakten med han så godt som null. Uten å gå nærmere innpå hvorfor så har jeg funnet ut at jeg langt ifra er den eneste som han holder på med, at han er konstant på utkikk etter noen bedre. Alt han noensinne har sagt til meg er nå like verdt som gråstein. Jeg tror ikke dette vil ta lang tid å komme over, jeg tror jeg vil snart bli helt likegyldig. Ikke mitt tap, iallefall. Oi, den var kjip... Du takler det veldig bra hvertfall
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #29 Skrevet 25. januar 2012 Oi, den var kjip... Du takler det veldig bra hvertfall Ja, jeg tror jeg takler det bra. Jeg lar meg ikke selv deppe så mye over han som tidligere, og hver gang de samme tankene dukker opp så skyver jeg de vekk. Jeg vet ikke lenger hvorvidt jeg burde få utløp for følelsene mine eller fortrenge de. Satser på det sistnevnte og får håpe på at det ikke blir noen 'tilbakefall' senere...
Gjest finurlig Skrevet 25. januar 2012 #30 Skrevet 25. januar 2012 Ja, jeg tror jeg takler det bra. Jeg lar meg ikke selv deppe så mye over han som tidligere, og hver gang de samme tankene dukker opp så skyver jeg de vekk. Jeg vet ikke lenger hvorvidt jeg burde få utløp for følelsene mine eller fortrenge de. Satser på det sistnevnte og får håpe på at det ikke blir noen 'tilbakefall' senere... Hvis du ikke føler for å sitte og grine, trenger du ikke gjøre det Ta deg en tur på cafè med venninner, se en god film eller noe, bare sørg for å ha det koselig
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #31 Skrevet 25. januar 2012 Hvis du ikke føler for å sitte og grine, trenger du ikke gjøre det Ta deg en tur på cafè med venninner, se en god film eller noe, bare sørg for å ha det koselig Det gjør jeg, men han er alltid i underbevisstheten min uansetthva jeg foretar meg. Forhåpentligvis så vil hjernen min ti slutt si seg drittlei av at fyren der kverner i hodet mitt 24/7. Jeg tror jeg har gjort det meste jeg kan og resten trenger vel bare tid. Tiden leger alle sår, som de sier. Heh. Men jeg er så sykt redd for at når jeg endelig klarer det møter på han og ser det søte smilet han, eller noe han sier, eller gjør som setter meg tilbake på 0 igjen. Jeg må unngå han for alt det er verdt til jeg VET at ingenting ved han kan trigge tilbake noen følelser. Jeg har klart det før med andre forelskelser, men jeg husker bare ikke hvordan jeg gjorde det...
Gjest finurlig Skrevet 25. januar 2012 #32 Skrevet 25. januar 2012 Det gjør jeg, men han er alltid i underbevisstheten min uansetthva jeg foretar meg. Forhåpentligvis så vil hjernen min ti slutt si seg drittlei av at fyren der kverner i hodet mitt 24/7. Jeg tror jeg har gjort det meste jeg kan og resten trenger vel bare tid. Tiden leger alle sår, som de sier. Heh. Men jeg er så sykt redd for at når jeg endelig klarer det møter på han og ser det søte smilet han, eller noe han sier, eller gjør som setter meg tilbake på 0 igjen. Jeg må unngå han for alt det er verdt til jeg VET at ingenting ved han kan trigge tilbake noen følelser. Jeg har klart det før med andre forelskelser, men jeg husker bare ikke hvordan jeg gjorde det... Ja du kommer nok til å tenke på ham en stund til fremover, men du virker ikke som at du kommer til å falle tilbake på ham og sende ham mld, ringe, etc. Jeg ville ikke forsøkt å unngå ham på noen måte. Tror sjokket blir mye større den dagen du møter ham igjen. Jeg synes du skal fortsette livet ditt som før, drit i ham og gjør det du har lyst til, ikke la ham hindre deg i noe
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #33 Skrevet 25. januar 2012 Ja du kommer nok til å tenke på ham en stund til fremover, men du virker ikke som at du kommer til å falle tilbake på ham og sende ham mld, ringe, etc. Jeg ville ikke forsøkt å unngå ham på noen måte. Tror sjokket blir mye større den dagen du møter ham igjen. Jeg synes du skal fortsette livet ditt som før, drit i ham og gjør det du har lyst til, ikke la ham hindre deg i noe Nei, det er veldig lett å ikke sende meldinger, ringe eller kontakte han på andre måter. Er ikke der jeg er redd for å få noen tilbakefall. Er mer tilbakefall på min egen 'selvtillit' på en måte. At jeg nå får til å se på meg selv i nye øyne og ha det godt med meg selv, så BAM dukker han opp, kjekk og alt det der og så plutselig føler jeg meg på bunn igjen. Hvis det makes some sense?
-Fiona- Skrevet 26. januar 2012 #34 Skrevet 26. januar 2012 Nei, det er veldig lett å ikke sende meldinger, ringe eller kontakte han på andre måter. Er ikke der jeg er redd for å få noen tilbakefall. Er mer tilbakefall på min egen 'selvtillit' på en måte. At jeg nå får til å se på meg selv i nye øyne og ha det godt med meg selv, så BAM dukker han opp, kjekk og alt det der og så plutselig føler jeg meg på bunn igjen. Hvis det makes some sense? Skjønner hva du mener, og jeg tror jeg har vært borti ganske så nøyaktig det samme som deg... Min erfaring er at jeg for det første får jeg frysninger når han nå tar kontakt nå, etter jeg fant ut sannheten om han.. -og ikke gode frysninger! Han vil liksom ikke gi seg helt, enda jeg har gjort det klart for han at det jeg er ute etter ikke er forenelig med det han holder på med. I tillegg må jeg få nevne at før du vet ordet av det kommer det faktisk en annen en og tar deg med storm. Gjerne når du minst venter det, som alle sier. Og da forstår du fort hvorfor denne fyren ble en del av din fortid
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #35 Skrevet 26. januar 2012 Skjønner hva du mener, og jeg tror jeg har vært borti ganske så nøyaktig det samme som deg... Min erfaring er at jeg for det første får jeg frysninger når han nå tar kontakt nå, etter jeg fant ut sannheten om han.. -og ikke gode frysninger! Han vil liksom ikke gi seg helt, enda jeg har gjort det klart for han at det jeg er ute etter ikke er forenelig med det han holder på med. I tillegg må jeg få nevne at før du vet ordet av det kommer det faktisk en annen en og tar deg med storm. Gjerne når du minst venter det, som alle sier. Og da forstår du fort hvorfor denne fyren ble en del av din fortid Ja, jeg får håpe på det... for han her fikk frem noen følelser hos meg som andre gutter sjeldent har fått frem i meg. Våknet i morges av at jeg drømte om han. Kjente en vond klump i halsen. Ble litt bedre utover dagen da, heldigvis. Ah, jeg hater hjernen min noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #36 Skrevet 27. januar 2012 Han kontakter meg og sier at han har tenkt mye på meg i det siste og at han savner meg. Samtidig som han har etterlyst en jente på FB-siden sin etter at han har vært på fest med folk fra studiet sitt, ei jente som han tydeligvis kom i prat med og som han sa at han ville finne ut hvem var I just don't get it. Han må da være klar over at jeg kan se statusoppdateringene hans? Ja, jeg har tenkt den tanken "Kan hende han ikke ser på henne på den måten", men...seriøst? Mulig han fant ut at hun var i et forhold med en annen siden han nå plutselig sier at han savner meg igjen. Men samtidig så kjenner jeg han ikke godt nok til å vite om han bare er utspekulert eller om jeg overreagerer.
Steinar40 Skrevet 27. januar 2012 #37 Skrevet 27. januar 2012 Han kontakter meg og sier at han har tenkt mye på meg i det siste og at han savner meg. Samtidig som han har etterlyst en jente på FB-siden sin etter at han har vært på fest med folk fra studiet sitt, ei jente som han tydeligvis kom i prat med og som han sa at han ville finne ut hvem var I just don't get it. Han må da være klar over at jeg kan se statusoppdateringene hans? Ja, jeg har tenkt den tanken "Kan hende han ikke ser på henne på den måten", men...seriøst? Mulig han fant ut at hun var i et forhold med en annen siden han nå plutselig sier at han savner meg igjen. Men samtidig så kjenner jeg han ikke godt nok til å vite om han bare er utspekulert eller om jeg overreagerer. Hva sier magefølelsen? Du kan like godt følge den. Kan spare deg selv for mye bortkastet tid og krefter.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #38 Skrevet 27. januar 2012 Hva sier magefølelsen? Du kan like godt følge den. Kan spare deg selv for mye bortkastet tid og krefter. Jeg vet ikke. Den sier helt motstridende ting hele tiden.
Steinar40 Skrevet 27. januar 2012 #39 Skrevet 27. januar 2012 Jeg vet ikke. Den sier helt motstridende ting hele tiden. Da må du ta det med ro, bruke mer tid, og finne ut hvor landet egentlig ligger.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #40 Skrevet 27. januar 2012 Da må du ta det med ro, bruke mer tid, og finne ut hvor landet egentlig ligger. Frykter for at dette kan ta meget lang tid....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå