AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg er helt sinnsykt forelsket i en fyr som jeg vet at også liker meg, men som jeg ikke tror liker meg i like stor grad. Han sier han er forelsket, at han savner meg når jeg er borte, han er på en slags jobbreise nå og han sender meg oppdateringer av og til på FB om hva han gjør og at han savner meg. Men han har gjort det klart tidligere for meg at han ikke er ute etter noe forhold og at det uansett virker fjernt akkurat nå i.o.m. at vi bor et godt stykke unna hverandre. Men, likevel, her finner jeg meg selv sitte og se etter ny jobb og leilighet slik at jeg kan flytte nærmere han. Hvor sykt er ikke det? Jeg har ikke bare falt for denne fyren ala 'falle ned fra en stol', her er det mersom 'snuble over en dørkant og slå fortenna sine ut i møte med en vegg' Hjelp. Hva i huleste skjer med meg?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Hvis han sier at han også er forelsket hvorfor vil han ikke ha noen forhold? Hvor gamle er dere to?
Aldrisur Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Hva det feiler deg? Du sier det jo selv: Du er helt sinnsykt forelska! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Hvis han sier at han også er forelsket hvorfor vil han ikke ha noen forhold? Hvor gamle er dere to? P.g.a avstand, og at vi ikke kjenner hverandre så godt. Vi er enda i begynnelsen av datingfasen. Han liker meg obviously og ser på meg mer enn kun en venn, men ikke i nærheten av så stor grad som meg der jeg er helt sikker på at 'this is it'. Rusher jeg inn i noe her? Men hvorfor føler jeg meg da så sikker på at dette ER han jeg vil ha, alltid? .
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 P.g.a avstand, og at vi ikke kjenner hverandre så godt. Vi er enda i begynnelsen av datingfasen. Han liker meg obviously og ser på meg mer enn kun en venn, men ikke i nærheten av så stor grad som meg der jeg er helt sikker på at 'this is it'. Rusher jeg inn i noe her? Men hvorfor føler jeg meg da så sikker på at dette ER han jeg vil ha, alltid? . Jeg ser jo det MEN du sa jo selv at du var villig til å flytte til den byen han bor i, hvis han vet det så burde det jo ikke være noe problem, om du rusher inn i noe er det bare du som vet det. Du er tydeligvis forelsket men vær forsiktig, snakk med han om dere, se hvor det går og om dere har noe framtid sammen hvis du hadde flyttet til den byen han bor i Å være forelsket kan være den beste følelsen på jorden og den verste hehe, det er nesten bare han som har fasiten om dere to har noe framtid sammen. Det er ett godt tegn at han skriver til deg når han er på ferie med jobben da, betyr at han tenker på deg
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Han har sagt at han ser for seg at om jeg flytter at vi vil treffes oftere. Ikke at det er garantert at han vil i noe forhold med meg, men at vi kanskje vil ha en større mulighet for å finne det ut bedre om vi treffes mer jevnlig, eller noe.
Steinar40 Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Han har sagt at han ser for seg at om jeg flytter at vi vil treffes oftere. Ikke at det er garantert at han vil i noe forhold med meg, men at vi kanskje vil ha en større mulighet for å finne det ut bedre om vi treffes mer jevnlig, eller noe. Hvis du skal flytte og bytte jobb så bør du ha noe mer å gå på enn en forelskelse. Hjernen din er nemlig koblet ut i denne fasen. Men hvis det er veldig lett for deg å flytte - f.eks hvis det bare dreier seg om å si opp en leilighet, og en midlertidig eller dårlig jobb - så kan det jo være verdt et forsøk. Men hvis ikke, så bør du først bruke mer tid på å finne ut hva du egentlig vil. Og ikke minst hva han egentlig vil. 1
Gjest finurlig Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Ikke for å være gledesdreper, men når en gutt sier at han ikke vil ha et forhold, så vil han ikke ha et forhold! Uavhengig av hva han skriver når han er borte, etc..
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Ikke for å være gledesdreper, men når en gutt sier at han ikke vil ha et forhold, så vil han ikke ha et forhold! Uavhengig av hva han skriver når han er borte, etc.. Ja, og jeg har ikke sagt noen ting på det heller. -TS.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 men har han sagt at han vil du skal flytte nærmere han? Og har han sagt han har følelser for deg? Hvor gammel er dere?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 men har han sagt at han vil du skal flytte nærmere han? Og har han sagt han har følelser for deg? Hvor gammel er dere? Han har sagt at han skulle ønske at vi bodde nærmere hverandre. Han sa dog aldri noe om at det innebærer at vi vil inngå i et forhold, for alt jeg vet ser han kanskje for seg kun vennskap (iallefall i begynnelsen?). Men samtidig sier han at han har følelser for meg og at han er forelsket, men at han ikke 'er ute etter noe', pga sist brudd med eksdamen hans som han brukte lang tid å komme over. Han sier han er forelsket, noe sier meg heller at han bare er så vidt betatt. Og her er jeg, helt på trynet etter fyren. Jeghar vært nesten litt 'masete' merker jeg, jeghar bablet han ihjel med prat om mine følelser og nå lurer jeg kanskje på om de ble litt for mye forhan? Jeg har backet litt ut og roet ned betraktelig, men...I don't know. Kanskje jeg har gjort permanent skade? Han vet allerede godt hvor han har meg, liksom. Han må ikke akkurat anstrenge seg elle jobbe noe for å få meg nå på en måte.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 ....dette her kan umulig være sunt for meg. Jeg har sittet i hele dag og bare ventet på at han vil komme online på FB. Jeg har bokstavelig talt sittet hjemme hele dagen og trykket refresh page-knappen, i tilfelle jeg skulle få noen melding fra han og utsatt alt arbeid som jeg burde/hadde planlagt å gjøre i dag. Ikke rart fyren ikke er på knærne etter meg når jeg er såpass desperat som dette her.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Vet hvordan du har det! Det er ingen god følelse.. spesielt ikke når den ikke gjengjeldes. Mitt tips er egentlig bare å finne på andre ting å gjøre. Distraher deg selv. Vurder å kutte kontakten og finn noen andre å flørte med. Når han sier han ikke er interessert i noe forhold er han ikke noe å satse på, og jeg hadde definitivt ikke byttet bosted og jobb bare for et "kanskje det blir noe mer dersom du flytter nærmere meg". Hadde han vært forelsket hadde ikke avstanden stoppet ham. Forsøk å glemme ham, og finn noen som er mer interesserte i DEG.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #14 Skrevet 23. januar 2012 Vet hvordan du har det! Det er ingen god følelse.. spesielt ikke når den ikke gjengjeldes. Mitt tips er egentlig bare å finne på andre ting å gjøre. Distraher deg selv. Vurder å kutte kontakten og finn noen andre å flørte med. Når han sier han ikke er interessert i noe forhold er han ikke noe å satse på, og jeg hadde definitivt ikke byttet bosted og jobb bare for et "kanskje det blir noe mer dersom du flytter nærmere meg". Hadde han vært forelsket hadde ikke avstanden stoppet ham. Forsøk å glemme ham, og finn noen som er mer interesserte i DEG. Ja og det er nettopp det jeg også tenker! Men han sier han aldri hadde sagt noen av de tingene hvis ikke han mente det. Samtidig sier han at jeg forøvrig kan treffe hvem jeg vil. Så det er helt motstridente signaler han gir meg, og det gjør meg helt rar i hodet. Noen ganger lurer jeg på om jeg heller ikke er forelsket men besatt av en illusjon av meg og han. SYnes det som står på denne linken kan godt stemme med meg: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080131173906AAeDz3i Lurer på hvordan jeg kan fikse tankegangen min og kvitte meg med denne 'forelskelsen'/'besettelsen'/hva det nå enn er? Han kverner i hodet mitt hele tiden og alt jeg gjør og oforetar meg så er han der i tankene mine. Det er slitsomt, og jeg klarer ikke fikse det på egen hånd.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 ....fant forøvrig enda en link; http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=552852 "Etter å ha behandlet pasienter med tvangslidelser i mange år, mente hun å se likhetstrekk mellom dem og forelskede personer. Marazzitis forskning avdekket at det er det samme som skjer i hjernen til pasienter med tvangslidelser som i hodene på personer som er hodestups forelsket: Nivået av signalstoffet serotonin i hjernen synker markant" Ok, fair enough. Denne hemmende oppførselen min er nogenlunde normal. Det er godt å vite. Men det irriterer meg grenseløst, og stoltheten min er blitt knekt et par hakk, med tanke på at JEG er forelsket slik som dette her, og ikke HAN. -TS 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 Bor dere veldig langt fra hverandre? Har dere "holdt" på lenge? Og kan jeg spørre hvordan dere møttes? Uansett det kan kanskje være lurt å bare glemme han, for om han ikke er klar for forhold nå, så er han nok ikke klar om noen måneder heller. Hadde du vært den rettefor han, så hadde han ville innlede ett forhold til deg uansett... men nå er det jo ingen her innpå som kan vite hva han tenker og hvordan det ville bli om dere bodde nærmere
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #17 Skrevet 23. januar 2012 Bor dere veldig langt fra hverandre? Har dere "holdt" på lenge? Og kan jeg spørre hvordan dere møttes? Uansett det kan kanskje være lurt å bare glemme han, for om han ikke er klar for forhold nå, så er han nok ikke klar om noen måneder heller. Hadde du vært den rettefor han, så hadde han ville innlede ett forhold til deg uansett... men nå er det jo ingen her innpå som kan vite hva han tenker og hvordan det ville bli om dere bodde nærmere Helt enig med deg. Jeg vet at om jeg virkelig er forelsket i en person så hadde ikke jeg bedt han/henne 'gjøre hva dem vil' eller vært likegyldig til det på en måte. Merkelig at han skal si det da, når han tydeligvis ikke mener det? Jeg analyserer samtalene vi har hatt i det siste. Etter at jeg reiste hjem så sa jeg at jeg hadde dessverre mer følelser for han enn han for meg og at vi kanskje ikke skal prates sammen så mye fremover. Han svarte med å hevde han ER forelsket. Jeg skjønner ikke hvorfor han bare ikke kunne sagt han ikke følte like sterkt når han hadde en perfekt sjanse til å gjøre det. Vi møttes gjennom jobb, lang historie. Bor et par timer unna.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 Merkelig at han skal si det da, når han tydeligvis ikke mener det? Bor et par timer unna. Gutter kan si veldig mye dem ikke mener, og når en gutt sier at du kan gjøre som du vil, eller treffe andre, så enten sier han det fordi han tester hva du svarer... Ellers så er han faktisk ikke nok interessert i deg til å bry seg om hvem og hva du gjør dessverre. Hadde han ville hatt deg så hadde han ikke bare hevdet at han er forelsket da ville han gjort noe med det, og virkelig gått inn for å kapre deg ville jeg tro da... Du sier dere bor ett par timer unna hverandre?! med bil eller fly? For du kan jo ta en sjanse om du vil ha en forandring i livet uansett, bytte jobb, skaffe deg ett sted å bo nærme han, men samtidig gå inn for at det kanskje ikke blir dere og at du flytter til ett sted du ikke kjenner andre, og må danne deg ett nytt liv og nettverk der?! Men kanskje du har mer å tape å flytte fra der du bor? Hvis du flytter kjenner du andre enn han der? Er det mulig for det å få deg jobb der? Danne deg ett nettverk utenom han?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 Greien er ikke athan bare har nevnt det i forbifarten - han har sagt det så mange ganger og virker som om han har lagt mye efforti å overbevise meg om det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor, når han ikke mener det? Derfor er jeg så forvirret for han sier at han aldri hadde sagt det om han ikke mente det, samtidig som handlingene (og resten av det han sier) motsier nettopp det. Jeg kan skjønne at man kan si ting man ikke mener, men å legge så mye effort i å overtale noen til å tro noe som ikke er sant? Jeg sa jeg kun vil ha han. Og han aleine. Det var da han sa at vi kunne gjøre som vi vil, men at han helst vil slippe å høre om det. Noe som impliserer at han kan gjøre hva han vil og at jeg skal slippe å høre om det. Jeg regner med det bare er et spørsmål om tid før han sier at han ikke mente det han sa og at han bare var forvirret, for det er slik han virker for meg nå... ...og her er jeg, head over heels in love.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 ...og ja jeg kjenner noen der han bor og jeg har et lite nettverk der. Jeg hadde ikke flyttet der med mindre jeg finner en jobb først. Jeg ønsker å flytte på et generelt grunnlag,men akkurat nå er han den ekstra grunnen som gjør at jeg er mer gira enn noen gang tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå