Gå til innhold

Kan man gå opp i vekt på en dag?


Gjest Tessaa

Anbefalte innlegg

Huff jeg har vært sinnsykt usunn i dag! Har nesten spist en hel Twist sjokolade pose, pluss masse ris og pasta. Har spist så utrolig mye!

Lurer på om man kan gå opp i vekt på en dag? Jeg skal bli slankere til påske, og er redd for at dette ødelegger mye, og at jeg har gått opp i vekt.

Takk for svar forhånd :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lotusblomsen

Tviler på at du har gått så mye opp i vekt. Kanskje 1 av å få vann i kroppen av saltet :) Men det forsvinner jo over nattet tipper jeg.

Men hvis du fortsetter sånn vær dag, så kommer du vertfall til å gå opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du har gått så mye opp i vekt. Kanskje 1 av å få vann i kroppen av saltet :) Men det forsvinner jo over nattet tipper jeg.

Men hvis du fortsetter sånn vær dag, så kommer du vertfall til å gå opp i vekt.

Takk for svar :) så sjansen er liten for å ha gått opp i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan klare en 30-50 gram opp i vekt i muskler + fett per dag. Med andre ord ikke så mye ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at for å gå opp 1 kg i uka, må man spise 7000 kcal ekstra, altså 1000 kcal ekstra hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du veier deg nå, og sammenligner med eventuell vekt igår, så kan det hende du har gått 1 kg. Men dette er jo ikke fett som har lagt seg på kroppen, men mageinnhold, tarminnhold og vann. Spiser du litt mindre i dag og mosjonerer er du nok tilbake på gårsdagens vekt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Ok, så da har jeg antageligvis ikke så mye å bekymre meg for :Hehe: huff har en tendens av å proppe i meg masse sjokolade i helgen, og etterpå føler jeg meg såå usunn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...