fridr Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #21 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har ikke lyst å legge ut om mitt problem, men det finnes for eksempel kvinner som må gå på p-piller fordi de har helt ekstreme smerter og kraftige blødninger. Dumme meg, tenkte ikke så langt, engang Sorriiii
fridr Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #22 Skrevet 23. januar 2012 Løsningen er kanskje så enkelt som å bytte p-piller. Det finnes mange lavhormonelle p-piller eller hva det nå heter, snakk med legen din, så har han nok gode råd til deg. Har du lest startinnlegget? Jeg har p-stav (lavhormon) så det er ikke "bare å bytte p-piller". Jeg har fullstendig gitt opp leger, da de bare vil gi meg MERE hormoner for å "rette opp" problemene... Så jeg skal bare til legen og fjerne p-staven. Vi får se hva jeg finner ut ang hormonfri prevensjon...
Gjest alille Skrevet 23. januar 2012 #23 Skrevet 23. januar 2012 Har du lest startinnlegget? Jeg har p-stav (lavhormon) så det er ikke "bare å bytte p-piller". Jeg har fullstendig gitt opp leger, da de bare vil gi meg MERE hormoner for å "rette opp" problemene... Så jeg skal bare til legen og fjerne p-staven. Vi får se hva jeg finner ut ang hormonfri prevensjon... Vel, det går jo an å ta ut staven da, og prøve noen andre piller likevel. Hvis staven er det eneste du har prøvd er det verd et forsøk. Selv får jeg minst bivirkninger av p-ring, den påvirker ikke humøret, kun sexlysta. Men hvis du finner ut at f.eks femcap fungerer for deg er jo det det beste!
fridr Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #24 Skrevet 23. januar 2012 har gått på p-piller også. men nå kan jeg ikke ta dem lenger av andre medisinske årsaker... det ordner sæj nok skal nå først og fremst snakke med sykesøstra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå