Gjest EryMax Skrevet 21. januar 2012 #21 Skrevet 21. januar 2012 Nei uff vi kommer til å dø av det en vakker dag.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #22 Skrevet 21. januar 2012 neeeej, jeg trenger aldri mer enn max 2 minutter på do uansett hva jeg skal der jeg men når jeg kommer hjem på ettermiddagen så pleier jeg å ta med meg reklamen fra postkassa inn på do og sitte der til den ferdiglest .. jaaa, jeg liker reklame! Haha jeg gjør akkurat det samme!
Brunhilde Skrevet 21. januar 2012 #23 Skrevet 21. januar 2012 (endret) Det er uhygiensk fordi det er mye bakterier i omløp rundt toalettet. Legger dere ned lokket hver gang dere trekker opp? Nei, jeg legger ned lokket hver gang jeg skyller ned, jeg trekker da ikke opp dritten! Endret 21. januar 2012 av Brunhilde 2
Minya Skrevet 21. januar 2012 #24 Skrevet 21. januar 2012 Tegneserier er perfekt dasslitteratur, det er lettlest og fortlest og man kommer seg opp fra porselenstronen før hemoridene får rumspringa. Hos oss ligger bladene akkurat innenfor armlengs rekkevidde i en plastboks. Litt verre å komme seg ut av dass om man tar med seg en bok
Gjest NozMonster Skrevet 21. januar 2012 #25 Skrevet 21. januar 2012 Haha jeg gjør akkurat det samme! hehee...yes! jeg trodde virkelig jeg var alene som den altså
Gjest EryMax Skrevet 21. januar 2012 #26 Skrevet 21. januar 2012 Hvis du liker å lese om div sykdommer når du sitter på ramma, så kan jeg anbefale å lese Tidsskriftet.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #27 Skrevet 21. januar 2012 Legger dere ned lokket hver gang dere trekker opp? Ja. Har et rikt utvalg med lesestoff, tegneserier, magasiner, aviser og diverse reklame. Men vurderer å fjerne det når vi har gjester, siden de blir så lenge borte når de går på toalettet.
Gjest Bobler Skrevet 21. januar 2012 #28 Skrevet 21. januar 2012 Sitter sjeldent lenge på do. Skjønner ikke hvordan folk greier å sitte på dass i 30 minutter og lese se&hør, Donald eller illustrert vitenskap Jeg gjør det jeg skal, også er jeg ferdig. Bruker ikke så lang tid at jeg gidder å begynne å lese. 1
LeaMichele Skrevet 21. januar 2012 #29 Skrevet 21. januar 2012 vi har ikke noe liggende på badet som regel, men vi tar det gjerne med oss, eller mobilen så vi kan spille
loffen Skrevet 21. januar 2012 #30 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har lesestoff på badet fordi jeg pusser tenner så lenge, og det er gørrkjedelig.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #31 Skrevet 21. januar 2012 TS her. Morsomt å lese svarene her, og overraskende mange som har lesestoff på do. Tror jeg må legge inn noen blader jeg også. Jeg pleier å ta med meg reklame, kataloger eller hva som helst som finnes på veien dit, men pleier ikke å la det ligge. Unødvendig mange detaljer her, men jeg har noe magetrøbbel som gjør at jeg må tilbringe en del tid på do om jeg vil eller ei. Så da er det jo greit å ha noe å gjøre for å få tida til å gå fortere. Dolokket legges alltid på før man skyller ned. Gjør man ikke det er det verre ting enn noen blader som kan bli tilgriset av mikroskopiske dråper (tannbørste, såpeholder, alt...)
loffen Skrevet 22. januar 2012 #32 Skrevet 22. januar 2012 Tannbørster oppbevares inne i skapet her hos oss. Ingen grunn til å ha de på utstilling synes jeg. :gjeiper:
Gjest Bomullsdott Skrevet 22. januar 2012 #33 Skrevet 22. januar 2012 Æsj, så ekkelt. Lesestoff har ingenting på en do å gjøre. Som flere her har nevnt, det er bakterier i omløp inne på badet. Tanken på at andre sitter og driter mens de leser blader syns jeg er ganske kvalm. Jeg vil ikke lese blader som andre har lest mens de driter. Kanskje ikke ekkelt sånn med tanke på bakterier, men det er psykisk ekkelt. Jeg får grusomme assosiasjoner. "Dette bladet her har både bror, søster, far og mor også lest mens de har klemt ut bæsjen sin!" - nei takk... 1
LeaMichele Skrevet 22. januar 2012 #34 Skrevet 22. januar 2012 Æsj, så ekkelt. Lesestoff har ingenting på en do å gjøre. Som flere her har nevnt, det er bakterier i omløp inne på badet. Tanken på at andre sitter og driter mens de leser blader syns jeg er ganske kvalm. Jeg vil ikke lese blader som andre har lest mens de driter. Kanskje ikke ekkelt sånn med tanke på bakterier, men det er psykisk ekkelt. Jeg får grusomme assosiasjoner. "Dette bladet her har både bror, søster, far og mor også lest mens de har klemt ut bæsjen sin!" - nei takk... Haha ja det er godt man ikke er fisefine her Hvorfor skal du tenke på det i det hele tatt? Hvis du skal begynne tenke og analysere hvor forskjellige ting har vært og hva som kan være på det, pluss historien rundt, ja da blir du nok fort gal. Da er det nok bare å låse deg inne. 3
Gjest EryMax Skrevet 22. januar 2012 #35 Skrevet 22. januar 2012 Det er jo bare på ramma man får fred til å lese blader 1
Gjest Applecore Skrevet 22. januar 2012 #36 Skrevet 22. januar 2012 Æsj, så ekkelt. Lesestoff har ingenting på en do å gjøre. Som flere her har nevnt, det er bakterier i omløp inne på badet. Tanken på at andre sitter og driter mens de leser blader syns jeg er ganske kvalm. Jeg vil ikke lese blader som andre har lest mens de driter. Kanskje ikke ekkelt sånn med tanke på bakterier, men det er psykisk ekkelt. Jeg får grusomme assosiasjoner. "Dette bladet her har både bror, søster, far og mor også lest mens de har klemt ut bæsjen sin!" - nei takk... Sånn litt malapropos, tenker du slik når du tar på penger? For penger er betydelig eklere 3
Gjest EryMax Skrevet 22. januar 2012 #37 Skrevet 22. januar 2012 Det fine med å ha aviser på dass, er om at uhellet skulle være ute å du går tom for papir. Så kan du tørke deg i ræva med et VG, de skriver bare dritt uansett.
Gjest Applecore Skrevet 22. januar 2012 #38 Skrevet 22. januar 2012 Det er jo bare på ramma man får fred til å lese blader Leste et sted at menn har høyere risiko for å få hemorroider fordi de sitter så lenge på do - der får de nemlig være i fred :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #39 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har kryssord liggende til enhver tid.
Gjest Bomullsdott Skrevet 22. januar 2012 #40 Skrevet 22. januar 2012 Haha ja det er godt man ikke er fisefine her Jeg er ikke fisefin, men et sted går altså grensen for min del. Lesestoff på dass er og blir en uting. Hvis man ikke klarer å la være og lese i de 5-10 min mens man er på dass og driter, så bør man virkelig oppsøke hjelp. Sånn litt malapropos, tenker du slik når du tar på penger? For penger er betydelig eklere Jeg betaler aldri med kontanter. Og jeg vasker alltid hendene før jeg spiser og når jeg kommer hjem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå