Gå til innhold

Lesestoff på do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lesestoff liggende klart på do til langvarige dobesøk? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det er en smart eller teit ting. :fnise:

Foreløpig har vi ikke lesestoff på do, men jeg vurderer det siden jeg har sett det hos enkelte andre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har vi! Sambo har pondus bøker og jeg har skolebøker. Har også limt opp en plakat av det periodiskesystemet rett ovenfor doen slik at jeg kan pugge (studerer kjemi) :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan folk klarer eller i det hele tatt rekker å lese noe når de sitter på do jeg :sjenert:

Hva er greia?:P

• Liker 2
Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Vi har en kurv hvor vi samler diverse blader. Vi har litt til alle; Mag, Allers, Ukeblad, Donald, Vi Menn og Illustrert vitenskap :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Klart man har lesestoff på do! I alle fall når større ting skal gjøres. :jepp:

Her går det mest i kataloger, og følgene utvalg: Ellos, Ikea, Biltema, Teknikkmagasinet og Norsk modelljernbane. Kataloger er veldig bra for da kan trenger jeg ikke å se så lenge i dem, men hvis jeg har behov for mer tid, går det også greit.

Skrevet

Jeg bruker å ha en gameboy color liggende på do, så kan jeg spille samtidig som jeg er der. Å de bladene jeg har hatt på do er vel mest Flynytt og tegneserier

Skrevet

tegneserier - pondus, m, rutetid. Alle blader som går inn på do, skal ikkje ut av do. Da blir dei enten på do, eller går i søpla.

Skrevet

Dere vet at lesing/spilling/osv på dass gjør at man sitter litt lenger enn man må, man presser mer med tarmen enn man må, og man OFTE får hemoroider? Google det om du ikke trur meg.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

neeeej, jeg trenger aldri mer enn max 2 minutter på do uansett hva jeg skal der jeg :sjenert:

men når jeg kommer hjem på ettermiddagen så pleier jeg å ta med meg reklamen fra postkassa inn på do og sitte der til den ferdiglest :sjenert: .. jaaa, jeg liker reklame!

Skrevet

Jeg synes det er litt ekkelt når jeg kommer til noen og de har masse blader liggende på do. Jeg ville aldri tatt i de,

Skjønner ikke greia i det hele tatt med lesestoff på do, gå inn, gjør deg ferdig og ut - tar det så lang tid da

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker å lese nyhetene på internett på mobilen når jeg har lange dobesøk :P

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg synes det er så kjedelig å være på do at jeg leser selv om det ikke tar mer enn 20 sek.

En tegneseriestripe eller to er bedre enn å stirre i veggen, synes jeg.

Mulig dette er en liten indikasjon på at jeg er grundig bortskjemt når det gjelder tilgangen på underholdning :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Nei. Dersom jeg trenger lesestoff blir det dagens Aftenposten Aften, DittOslo, eller hva annet som kom i posten den dagen.

Skrevet

Selvfølgelig har jeg lesestoff på do.

Forskjellige ukeblader, tegneserier, avis - noe for alles smak.

:heks:

Skrevet

Æsj, så utrolig uhygiensk!

Skrevet

..men har likevel til gode å se noen dokumentasjon på sykdom som følge av do-lesing??

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har også tenkt det enklii.. men det er jo ikke uhygjenisk?

for du tar av deg buksa, setter deg på do, så tar du et blad.

man leser, når man er ferdig legger man vekk bladet og tørker seg.

man bruker jo ikke bladet som et felles tørkepapir!

så- hva gjør det så uhygjenisk?? :klo:

• Liker 4
Skrevet

:ler: Hvorfor er det så uhygienisk? Tenker du at det kommer bæsj på bladene? :klo:

Jeg har ikke lesestoff på do, men er fra en familie der det er vanlig å ta med seg aviser og blader og bøker på do. Familien min er ikke spesielt mye syk, sånn til opplysning. Kanskje vi er imune etter all dolesinga?

Skrevet

Ja å så er det bare drittblad på badene til folk også :fnise:

Skrevet

Det er uhygiensk fordi det er mye bakterier i omløp rundt toalettet. Legger dere ned lokket hver gang dere trekker opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...