Moscato Skrevet 23. januar 2012 #21 Skrevet 23. januar 2012 Jeg fikk magesår etter en voltarenkur, og symptomene kom ikke før over en uke etter at kuren var avslutta. Så ja, det kan godt gå så lang tid.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #22 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er deppa i dag igjen, har nå drukket vodka. Får (heldigvis) ikke gjort noe mer eller drukket noe mer siden foreldrene mine akkurat kom hjem. Har spurt psykologen om hastetime, men hun svarer ikke på telefonen..
Moscato Skrevet 23. januar 2012 #23 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er deppa i dag igjen, har nå drukket vodka. Får (heldigvis) ikke gjort noe mer eller drukket noe mer siden foreldrene mine akkurat kom hjem. Har spurt psykologen om hastetime, men hun svarer ikke på telefonen.. Har du fremdeles like vondt i magen?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #24 Skrevet 23. januar 2012 Har du fremdeles like vondt i magen? Hadde litt i går, men har ikke merket noe i dag.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #25 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er så nede akkurat nå. jeg er villig til å gjøre hva som helst for å skade meg selv. suget etter alkohol er så stort at det er hakket før jeg går og henter, selv om foreldrene mine er hjemme. sitter her og prøver å sniffe parfyme. det har sikkert ingen effekt engang. jeg kjenner ikke meg selv igjen. dette er så patetisk.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #26 Skrevet 23. januar 2012 Kan du ikke prøve å snakke med foreldrene dine, eller evt noen andre du kjenner? Hjelpetelefoner
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #27 Skrevet 23. januar 2012 Kan du ikke prøve å snakke med foreldrene dine, eller evt noen andre du kjenner? Hjelpetelefoner Kan ikke snakke med foreldrene mine. jeg vil ikke snakke med noen andre da de tror jeg har kommet meg ut av dette. eneste jeg vil snakke med er psykologen, da jeg ikke kjenner hun personlig..
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #28 Skrevet 23. januar 2012 jeg er så dårlig nå. både fysisk og psykisk. jeg har vondt i magen, ganen svir og hodepine. jeg er kjempe trøtt og slapp. er det trygt å sove nå? jeg kan ikke dø ellerno ?
ninuska_ Skrevet 24. januar 2012 #30 Skrevet 24. januar 2012 Kjære Trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter legevakt eller fastlege. Vennlig hilsen ninuska_, mod 1
Fremhevede innlegg