Gjest Ronja_80 i.i Skrevet 2. januar 2004 #43 Skrevet 2. januar 2004 Han som fikk beskjed fra dommerne etter første audition at han ikke passet som idol, og så gikk han hen og toppa heile driden. Stiligt Grattla Kurt!!!
Nala Skrevet 2. januar 2004 #44 Skrevet 2. januar 2004 Vanvittig kult. Og ikke minst velfortjent! GRATULERER KURT :D
Anki1971 Skrevet 4. januar 2004 #46 Skrevet 4. januar 2004 Hallo! Get a life... hehe - om du blåser i Kurt - hvorfor klikker du deg innpå her da?
Gjest gloria Skrevet 4. januar 2004 #47 Skrevet 4. januar 2004 Kurt power!!! ....it's a beautiful day *synger* (men langt i fra så bra som Kurt )
chimp Skrevet 4. januar 2004 #48 Skrevet 4. januar 2004 Kurt power!!! ....it's a beautiful day *synger* (men langt i fra så bra som Kurt ) ....synger den heeeelt fantastisk jeg! Eneste som hindrer meg er naturlig og kledelig beskjedenhet!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #49 Skrevet 4. januar 2004 Alle som ikke hadde tro på Kurt fikk seg et godt trøkk i trynet... Mouhaha!! *evil* Sorry, men det er SÅÅÅ mange som har slengt ut mye unødvendig som feks "han kan ikke synge" "han er så stygg" "han har så nasal stemme", osv...vel, han vant, han er best. Der fikk dere! 10 nasjoner er uenige med dere!
Gjest bare lille meg... Skrevet 4. januar 2004 #50 Skrevet 4. januar 2004 Så sinnsykt utrolig vannvittig rått!!! Digger deg kurt!!!!
Arketypen Skrevet 4. januar 2004 #52 Skrevet 4. januar 2004 ....synger den heeeelt fantastisk jeg! Eneste som hindrer meg er naturlig og kledelig tettsittende latex !!!!
hpw Skrevet 8. januar 2004 #57 Skrevet 8. januar 2004 Blomster og de hjerteligste gratulasjoner oversendes det norske WORLD IDOL: KURT :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå