Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gikk det ikke direkte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Dagbladet:

TV 2s programledere lot iherdig som om programmet gikk live og som de var fryktelig spente, mens det hele var opptak. Men Kurts glede etter seieren var utvilsomt ekte

Skrevet

Ok. Også sitter de å sier at det ikke er teksta fordi det går direkte.

Skrevet

:hoppe: Heeeeeeeeeeelt utrolig bra!!!!!! :hoppe:

:digge: Digger kurt! :digge:

Skrevet
Ok. Også sitter de å sier at det ikke er teksta fordi det går direkte.

Ja, det var helt rart. Men Kurt sa jo at han hadde vært gjennom masse intervjuer og sitti på bakrommet i fem minutter før han snakket med de programlederne. Vi var litt forvirret vi også.

Skrevet

Ja stemmer, lurte også litt når han sa det. Merkelig. jaja... :)

Mulig at sendinga med Thomas og Harald gikk live også var det opptak fra London.

Skrevet
Jeg sier bare: Så dere ansktene til Kelly og Will etter hvert som poengene til Kurt trillet inn???

Dette så jeg også - utrolig hvor sjokka de så ut. Men Kurt vant jo fortjent synes jeg.

Grattis!!!!

Skrevet

Helt sinnssykt bra - og så deilig at et publikum fra hele verden klarer å se på mer enn utseendet! Gratulerer, Kurt!

Gjest Seleena
Skrevet

:sprettoy::tommel:E' DET MULI' :tommel::sprettoy:

Jeg klarer ikke å skjønne det, han er bare så fantastisk. TENK at han vant hele greia da....Noen som skal ta i mot han i morgen på Flesland eller?

GRATULERER

Skrevet
Helt sinnssykt bra - og så deilig at et publikum fra hele verden klarer å se på mer enn utseendet! Gratulerer, Kurt!

Dette har jeg også tenkt masse på i hele kveld. Popindustrien har etterhvert blitt til et eneste patetisk virvar av syltynne skikkelser med overdimensjonerte pupper og dansebevegelser som garvede strippere. Gang på gang har vi "folket" ymtet frempå om at det kanskje er litt vel overdrevet, at det er for mye sex, at vi ikke trenger fullt så mye nakenhet, og at vi ønsker oss flere idealer som er litt mer naturlige, litt mer jordnære, og ikke minst oppnåelige. Popindustrien har alltid svart: Men det er dette folk vil ha!

I kveld har vi fått det bevist at verdens befolkning er LANGT mer oppegående en man kanskje kunne ha fryktet. En HEL VERDEN (tilogmed USA) vil IKKE ha syltynne babes med overdmiensjonerte pupper og sexy bevegelser. HELE VERDEN VIL HA KURT!!!

Jeg blir så GLAD. Det er så rått. Så SINNSYKT R Å T T ! ! ! ! ! !

HURRA FOR KURT!!! :hoppe:

Blææhdi til Kelly Clarks som minner mest om Guro der hun satt med en mer og mer furten munn etterhvert som Kurt fikk den ene high score etter den andre!! :hoho:

Nelle :briller:

Skrevet

Idol-sirkuset er ikke det som har engasjert meg mest i høst for å si det slik, men jeg så showet i reprise tidligere i dag og avstemmningen nå i kveld.

Etter førstnevnte sa jeg at "Jeg håper verden er like dritt lei syngedamer som meg" og jammen var de ikke det!

Kurt er ikke noe fruktfat akkurat, men jeg HØRER først og fremst på musikk. Det er bare en ting å si:

GRATULERER KURT! ENORMT!

Jeg innrømmer også at jeg frydet meg en smule da jeg så Kelly Clarksons underleppe

Skrevet

:lol: Jeg og kosa meg fælt i går!!

Jubla mer og mer for hver fulltreffer Kurt fikk, både kjærsten og jeg. :ler:

OG flira mer og mer over furteleppa til Kelly Clarkson, som åpenbart hadde tatt det som en selvfølge at ho kom dit for å vinne!!! :lol:

Flink var ho, men høres jo ut som ti andre syngedamer vi allerede har, hvor mange trenger man? som ser og høres helt like ut? :klø:

Kurt derimot.... :hoppe::tommelsmil:

Han har vi ingen fler av en så lenge, med stemme, sjarm og humor!! :ler:

Og han kjæreste Simon (dommer for Usa og litt england..... :lol: ) fikk lære seg at det faktisk er mange som liker Hobbiter!!! :lol:

Skrevet

Det var utrolig spennende å følge med på TV. Han er ufattelig flink å synge, og jeg digger den avslappa stilen hans.

Den beste vant!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Gratulerer, Kurt!! Dette var knallgøy!!!!

Gjest Catwoman
Skrevet
GRATULERER KURT!! det var en velfortjent seier :D
Skrevet

Må bare henge meg på gratulasjonene til Kurten :sjarmor:

GRATULERER SÅ MASSE KURT!!!! DETTE VAR HELT RÅTT!!! :hoppe::blomst::blomst::tommelsmil:

I dag er det masseoppmøte på Flesland. Med 18 trommeslager fra div. buekorps. ordfører og full pakke :D Dette har han virkelig fortjent :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Den beste vant, det er helt sikkert :D Kurt er enormt flink, vi jublet her vi satt!GRATULERER KURT!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...