Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2004 #2 Skrevet 1. januar 2004 Digger det!!! Utrolig bra levert av en utrolig grei, jordnær gutt! ( )
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2004 #3 Skrevet 1. januar 2004 Kan ikke tenke meg noen annen verdig vinner enn Kurt Nilsen. Gratulerer!
Gjest Tabby Skrevet 1. januar 2004 #4 Skrevet 1. januar 2004 Så moro! Satt og jublet både jeg og sambo. Gratulerer så mye til Kurt!
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #5 Skrevet 1. januar 2004 Kurt Kurt Kurt Jippi!! Dette var sinnsykt morsomt! Den norske lille hobbiten vant! (som jeg forøvrig syntes er kjempekjekk, maken til sjarm og utstråling på den fyren :oops: ) LileSol has a beautiful day !
Anki1971 Skrevet 1. januar 2004 #9 Skrevet 1. januar 2004 Kurt Kurt Kurt Jippi!! Dette var sinnsykt morsomt! Den norske lille hobbiten vant! (som jeg forøvrig syntes er kjempekjekk, maken til sjarm og utstråling på den fyren :oops: ) LileSol has a beautiful day ! Jeg og syns han er sinnssykt sjarmerende. det i tillegg til å synge som en guuuud - wow, sier jeg bare!!
Arketypen Skrevet 1. januar 2004 #11 Skrevet 1. januar 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #12 Skrevet 1. januar 2004 Jeg sier bare: Så dere ansktene til Kelly og Will etter hvert som poengene til Kurt trillet inn??? Ha-ha helt ubetalelig. Den mannen er bare råååååå!!!
Arwen Skrevet 1. januar 2004 #13 Skrevet 1. januar 2004 Jeg sier bare: Så dere ansktene til Kelly og Will etter hvert som poengene til Kurt trillet inn??? Ha-ha helt ubetalelig. Den mannen er bare råååååå!!! Helt utrolig, litt sånn som Guro da hun gikk ut av Idol. At de tør. Ser vanvittig teit ut å bli sjokkert over å ikke vinne.
Arwen Skrevet 1. januar 2004 #14 Skrevet 1. januar 2004 har prøvd å finne reaksjoner fra utenlandsk presse, men de har vel ikke orket å skrive noe enda.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #15 Skrevet 1. januar 2004 Kanskje programmet ikke er vist i en del land ennå???
Lilletrollet Skrevet 1. januar 2004 #16 Skrevet 1. januar 2004 Det var mega!!! Han er jo så jord nær også da. Hvordan tror du dette går,Kurt? Nei, dårlig......så søt da......
Midnattsol Skrevet 1. januar 2004 #19 Skrevet 1. januar 2004 Helt utrolig, litt sånn som Guro da hun gikk ut av Idol. At de tør. Ser vanvittig teit ut å bli sjokkert over å ikke vinne. Ser ut som at de var klar over det: Sitat fra VG: Avstemningen i London var ferdig klokken 16.15 norsk tid, men Kurt ringte ikke hjem til familien for å fortelle om seieren før sendingen. Resten av artikkelen kan du lese her.
Arwen Skrevet 1. januar 2004 #20 Skrevet 1. januar 2004 Opptaket er jo fra da de fikk resultatene, det gikk ikke direkte, så de viste det ikke da de ble filmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå