Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med tittelen World Idol!

*skål*

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

:hoppe:

Digger det!!!

Utrolig bra levert av en utrolig grei, jordnær gutt! ( :wink: )

:tommelsmil:

Gjest Coolaid
Skrevet

Kan ikke tenke meg noen annen verdig vinner enn Kurt Nilsen. Gratulerer! :tommelsmil:

Skrevet

Så moro! Satt og jublet både jeg og sambo. Gratulerer så mye til Kurt! :tommelsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kurt Kurt Kurt

Jippi!!

Dette var sinnsykt morsomt! Den norske lille hobbiten vant! (som jeg forøvrig syntes er kjempekjekk, maken til sjarm og utstråling på den fyren :oops: )

LileSol has a beautiful day !

Skrevet

Grattis til verdens beste!!

:hoppe: Kurt :hoppe: er :hoppe: best:hoppe:

Skrevet
Kurt Kurt Kurt

Jippi!!

Dette var sinnsykt morsomt! Den norske lille hobbiten vant! (som jeg forøvrig syntes er kjempekjekk, maken til sjarm og utstråling på den fyren :oops: )

LileSol has a beautiful day !

Jeg og syns han er sinnssykt sjarmerende. det i tillegg til å synge som en guuuud - wow, sier jeg bare!! :hoppe:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

:hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sier bare: Så dere ansktene til Kelly og Will etter hvert som poengene til Kurt trillet inn??? Ha-ha helt ubetalelig. Den mannen er bare råååååå!!!

Skrevet
Jeg sier bare: Så dere ansktene til Kelly og Will etter hvert som poengene til Kurt trillet inn??? Ha-ha helt ubetalelig. Den mannen er bare råååååå!!!

Helt utrolig, litt sånn som Guro da hun gikk ut av Idol. At de tør. Ser vanvittig teit ut å bli sjokkert over å ikke vinne.

Skrevet

har prøvd å finne reaksjoner fra utenlandsk presse, men de har vel ikke orket å skrive noe enda.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje programmet ikke er vist i en del land ennå???

Skrevet

Det var mega!!! Han er jo så jord nær også da. Hvordan tror du dette går,Kurt? Nei, dårlig......så søt da......

Skrevet

Helt utrolig, litt sånn som Guro da hun gikk ut av Idol. At de tør. Ser vanvittig teit ut å bli sjokkert over å ikke vinne.

Ser ut som at de var klar over det:

Sitat fra VG:

Avstemningen i London var ferdig klokken 16.15 norsk tid, men Kurt ringte ikke hjem til familien for å fortelle om seieren før sendingen.

Resten av artikkelen kan du lese her.

Skrevet

Opptaket er jo fra da de fikk resultatene, det gikk ikke direkte, så de viste det ikke da de ble filmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...