Gå til innhold

Klarer bare å yte maks når noen pusher meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er feit og har ekstremt dårlig kondis.

Jeg har hatt èn time med personlig trener. Da hun stod ved siden av meg klarte jeg å tråkke på ellipsemaskin i 7 minutter uten pause.

Alene klarer jeg bare 2 - 2 1/2 minutt! Selv om jeg prøver å pushe meg selv alt jeg har. Det går ikke lenger når jeg er alene, selv om jeg gir det jeg har.

Vil jo klare 7 minutter alene uten at noen mentalt pisker meg.

Det merkelige er at de 7 minuttene gikk helt greit! Jeg blir mye fortere sliten av lene. Veldig irriterende!

Hva skal jeg gjøre? Har jo ikke råd til å bruke personlig trener jevnlig, og vil helst unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre ting jeg gjør når jeg er alene, er at jeg skal holde ut "minst denne sangen", eller til jeg har nådd et visst antall kalorier/minutter/kilometer (MÅ være rundt tall) på mølla/ellipsemaskinen. Evt kan man tenke at man ikke skal gi seg før sidemannen gjør det. Du kan også prøve intervaller. Hold på så lenge du klarer å pushe, også tar du en pause hvor du roer ned, før du kjører på igjen og gjentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre ting jeg gjør når jeg er alene, er at jeg skal holde ut "minst denne sangen", eller til jeg har nådd et visst antall kalorier/minutter/kilometer (MÅ være rundt tall) på mølla/ellipsemaskinen. Evt kan man tenke at man ikke skal gi seg før sidemannen gjør det. Du kan også prøve intervaller. Hold på så lenge du klarer å pushe, også tar du en pause hvor du roer ned, før du kjører på igjen og gjentar.

Samme her.

Har alltid et minimumsantall km, kcal og min. Så må alle 3 være oppfylt før jeg gir meg. Dvs jeg kan ikke jukse og ha rolig tempo sånn at minuttene er tilfredstilt, da er nemlig ikke kcal og km tilfredstilt.

Alltid runde tall! Veldig god motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg funket det at jeg SKULLE komme meg igjennom f.eks 3 låter(det er fort 15 minutter). Jeg kollapset gjerne når de 3 låtene var over, men uka etter var det forbløffende mye lettere. I dag er det en hel CD som må til pers :jepp:

Detter klarer du!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...