Gå til innhold

Vi som skal feite oss opp til bikinisesongen ;)


Cornelia84

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er en og annen som meg i den andre tråden 'Sommerkroppen 2012', men kanskje vi kunne prøve å samle oss stankelbeina i en egen tråd også, så hadde det vært litt lettere å følge hverandre? Tenker selvfølgelig på vektøkning ved hjelp av den sunne måten med styrketrening/trening og et bra kosthold. ;)

Vitale mål i dag: 176 cm høy og 58kg.

Målet mitt er 62kg

Mitt største problem er å spise nok, jeg tror jeg mangler sult-genet og spiser mest av plikt og ikke av lyst, noe som er slitsomt.

Jeg begynte egentlig på 'prosjektet' i fjor høst da jeg begynte på body pump, og har holdt ut 1-2 ganger i uken der siden. Var da 55-56 kilo så det går jo iallefall rette veien. Men nå har jeg stagnert på 58 og kommer meg ikke videre.

Har ikke målt meg med målbånd enda. Det eneste jeg vet er at leggene mine er 31 cm, noe jeg alltid har hatt komplekser for. Korte kjoler - tror ikke det.. :)

Håper flere har lyst å være med å motivere hverandre her også. :)

Endret av Cornelia84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har også som mål å gå opp i vekt framover :jepp: Er ikke så høy (167 cm), så jeg vet ikke om jeg kan kategoriseres som stankelbein, men jeg er ganske beinete ;) Etter nyttår startet jeg endelig opp med styrketrening igjen, og gleder meg til å se resulater i form av strammere kropp og høyere tall på vekta! :trene:

Jeg har trent styrke tidligere, og da veide jeg 2-3 kg mer enn jeg gjør nå (54 kg mot 51/52 kg). Jeg var beinete da også, men hadde i tillegg litt muskler og følte meg sterk. Nå derimot har jeg litt fett til overs på magen, men er like beinete som alltid, og føler meg i tillegg ganske dvask :gjeiper:

Jeg har ikke et konkret mål for vekta, bare at den skal gå oppover, samtidig som jeg ønsker å føle meg fresh og fornøyd med meg selv og kroppen min :)

Det går jo absolutt framover med deg da Cornelia :jepp: Jeg går forresten også minst mulig i korte kjoler, mest fordi jeg har litt komplekser for mine beinete og rare knær :gjeiper:

Jeg har også til tider hatt problemer med å spise nok! Jeg har da gått inn for å spise regelmessig, gjerne hver tredje time, enten jeg er sulten eller ikke. Konsekvensen av det har vært at jeg nå MÅ ha mat innen 4 timer etter forrige måltid! Jeg går fortsatt skikkelig matlei innimellom, men da er det "bare" å pliktspise, som du sier, til matlysten kommer tilbake, samt sørge for litt mer variasjon i matveien.

Hva er din plan framover? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke akkurat feite meg opp før bikinisesongen, men skal legge på meg muskler jevnt og trutt! Kan jeg være med? :) Kalorioverskudd FTW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...