Gå til innhold

Jeg er desperat

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Sannsynligvis har han krøllet seg godt til rette et sted der det er lunt og godt, så jeg tror nok at dette er verre for matmor enn for pus. Han kommer nok hjem når han blir sulten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg tror nok at dette er verre for matmor enn for pus. :)

Ja det håper jeg. Dette har aldri skjedd før, og jeg er redd for at det skal skje han noe. Er det mange andre som har opplevd å ikke få inn katten nyttårsaften?

Det værste er at jeg er bedt bort, og kan ikke sjekke om han kommer hjem for om flere timer. Jeg har vurdert å droppe hele middagen jeg er bedt bort på :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

La et vindu stå litt åpent eller be en god nabo om å slippe pus inn hvis han kommer hvis du ikke har mulighet til å dra innom for å sjekke selv. Ikke bra at katten er ute på en slik kveld...fulle folk og høye smell. Håper han kommer snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Håper Mikkel er trygt hjemme hod matmor nå. Vet selv hvor kjipt det er med katter som ikke kommer hjem når en begynner å bli bekymret for dem. Fortell oss hvordan det går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde nok lagt seg godt til rette en lun plass han føler seg trygg. Håper han er kommet inn til mamsen sin nå. :D

Godt nytt år til deg og pusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar jenter :vinke: det betydde mye for meg. Jeg psyka meg opp, tenkte at dette klarer han, og ja at han hadde krøpet under ett eller annet.. :blunke: Da jeg kom hjem kl. 0200 stod han på verandaen og kikket inn gjennom vinduet. :hoppe: Jeg ble sååååå glad. Han virker i bra form, men han er litt klengete, har ligget helt opp i meg i natt, litt på magen min og ved siden av puten min...tenker han sier til seg selv: "ikke en gang til" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:trøste: Flott at Mikkel kom hjem - ellers hadde det vel ikke vært noe særlig med søvn på matmor?!

Pusen vår gjemte seg innerst i et klesskap i går - raketter som bråkte utenfor og gjester m/barn som bråkte inne - ble i meste laget for pus. Når jeg la meg i natt kom hun smygende, krøp under dynen min og la seg helt inntil ryggen min. Hadde ikke hjerte til å hvie henne vekk :hjerte: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om alle pusekatter hadde sånne eiere, da hadde det vært en god verden å leve i for dyrene care... ! Ha et godt nyttår med Mikkel. Heldigvis 1 år til neste rakettseanse og det er nok pusien og hunden min også glad for stakkars. De tilbrakte kvelden med hardrockmusikk på høyt volum og sov seg gjennom fra det ene året til det andre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om alle pusekatter hadde sånne eiere' date=' da hadde det vært en god verden å leve i for dyrene care... ! :[/quote']

Men kjære quiden, leste du ikke at jeg forlot han :cry: alene på nyttårsaften... :cry: sukk. Takk for hilsen allefall :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...