Gå til innhold

Sanndrømming og forutanelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle drømmene trenger ikke å stemme, for det kan også være helt vanlige drømmer/mareritt også. Man trenger ikke å danndrømme hver eneste dag :) 

Anonymkode: b0973...b9f

Bra bortforklaring. Så da er det bare å drømme mye rart og så tilpasser man seg og cherry-picker drømmer i etterkant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, jabx skrev:

Bra bortforklaring. Så da er det bare å drømme mye rart og så tilpasser man seg og cherry-picker drømmer i etterkant.

Tror ikke du helt vet hvordan det fungerer. Om man da sanndrømmer selv, så vet man hvordan det fungerer. Du vet nok ikke hvordan det fungerer, om du da ikke gjør det selv. Jeg sanndrømmer ofte, men har også helt normalte drømmer som ikke betyr noe. 

Drømmene er ikke bare noe tilfeldig. Hvordan det er mulig at man drømmer ting som skjer vet jeg ikke. Om det kan ha noe med at man er synsk eller noe vet jeg heller ikke, for jeg føler ikke at jeg er en synsk person. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sanndrømt til tider. Den siste jeg husker var at jeg drømte at en gammel ex-kjæreste av meg kom til å skille seg fra kona, at han ikke var forelsket i henne, men hadde alltid vært forelsket i meg. Etpar dager etterpå legger de huset ut for salg, og det viser seg at de skal skilles. Han tar også kontakt med meg og vi møttes ett år etterpå. Jeg var imidlertid ikke interessert i han fant jeg ut.

Da jeg drømte dette hadde vi ikke hatt kontakt på tre år.

Anonymkode: 5b1dd...cea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2012 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Planen er at jeg skal til London på sen-våren, og nå drømmer jeg om store nyhetssoppslag om terror i London. Gatwick flyplass er veldig essensiellt i drømmen, og det er såklart der jeg skal lande. Natten før drømte jeg om det å ta en sjebnesvanger avgjørelse. Jeg vet jo selvsagt ikke om dette er en forutanelse, det er ikke slik at alt jeg drømmer skjer. Kanskje det også skjer, men ikke når jeg er der. Men likevel, dere som kan noe om dette, ville dere tatt sjansen på å dra? Understreker at jeg aldri har vært redd for å dra til London, tvert i mot har jeg gledet meg villt til denne turen, så ingen underliggende frykt som ruger her.

Jeg ville vurdert veldig nøye om jeg skulle dratt. Jeg pleier å høre på magefølelsen når det gjelder sånne ting. Har du en pålitelig måte å ta avgjørelser på?

Anonymkode: 5b1dd...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle drømmene trenger ikke å stemme, for det kan også være helt vanlige drømmer/mareritt også. Man trenger ikke å danndrømme hver eneste dag :) 

Pleier du skrive dem ned, om det er noe spesielt (som kan være en sanndrøm)?

Anonymkode: b5b5c...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du skrive dem ned, om det er noe spesielt (som kan være en sanndrøm)?

Anonymkode: b5b5c...1e5

Nei men jeg sier alt jeg drømmer om til kjæresten min å familien min, noen venner også :)  Slik at om drømmen er sanndrømt, så vet de at jeg ikke dikter det opp, om de vet det på forhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...