AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #21 Skrevet 19. januar 2012 Deltok du ikke i miljøterapien? Det er jo først og fremst denne som er behandling på avdeling, ikke de individuelle samtaletimene. Var dette en DPS-avdeling? Hva tenker du på når du sier miljøterapi? Ja, det var på DPS.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #22 Skrevet 19. januar 2012 Kjære Aurora, Håper du ser at det kanskje hadde vært bra for deg å bli innlagt. Hvis du blir engstelig for å ikke ha kniven din som du sier, har du det sikkert ikke bra. Kanskje det er bra å få et bedre tilbud enn det du har nå, slik at du får det bedre, og kanskje vil du føle at det er noen som virkelig bryr seg om hvordan du har det. Jeg har ikke vært innlagt selv, men har besøkt søsteren min på akuttpsykiatrisk på Gaustad. Da jeg hadde besøkt henne og hadde forlatt henne, ble jeg lei meg fordi det var trist å se at hun hadde det så vondt. Da kom de ansatte og dro meg inn på pauserommet og forsikert meg om at de skulle ta godt vare på henne Hilsen Ingrid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå