Gå til innhold

MAGEFETT!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 23, veier 50 kg og er 160 høy. Trener 5 dager i uka, både styrke og kondis. Har en bra kropp, utenom magen! Har så sykt mye fett på magen, ikke andre steder.. Er det noe jeg kan gjøre? Blir så frustrert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan vanskelig tro at du har så mye fett på magen med den vekta og høyden du oppgir.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Er ganske vanskelig å punkttrene kroppen da den tar fett fra ulike deler av kroppen når man trener.

160 og 50kg er ikke ille i det hele tatt.

Jeg ville kanskje trent mer mage og trent litt mer kondisjon/utholdenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punktslanking er ikke bare vanskelig, det er umulig.

Jeg mistenker at du har et litt forvrengt kroppsbilde, siden du mener du har "sykt mye fett på magen" med den høyden og vekten. En liten fettpute på magen er veldig vanslig hos oss damer, og noe av det vanskeligste å slanke bort.

Fortsett å tren og spis sunt. Kanskje forsvinner den lille fettputa, kanskje blir den værende.

Evt. kan du kjøre på med mageøvelser, kanskje magen bare er slapp og trenger en muskeloppstramming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Takk for råd :)

Vet det kanskje er vanskelig for å tro, men er ellers tynn , så alt har samlet seg på magen på en måte.. Trener endel mage, men musklene eg skjult under fettet. Fettet henger faktisk rundt magen som en ring.. Spesielt når jeg har jeans på..

Så er det cardio og styrke jeg må kjøre på med her? Noen som har gode mageøvelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...