Gå til innhold

Gå ned i vekt uten å trene


Gjest bamsemumsa

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemumsa

Hei!:-) Jeg er ei jente på 22, som gjerne vil ned 4-5 kilo. Veier 65-67 alt ettersom.. Vil gjerne ned i 62-63.

Jeg har registrert meg på Grete Rhode, og skal ut ifra der ha i meg 1300kcal. Har holdt på i fem dager nå. Merker ingen forskjell, annet enn at jeg er mer sulten og sugen på godteri. Har klart å avstå, hittil.

Greia er den at jeg ikke liker å trene. Synes det er kjedelig, har ikke motivasjon osv. Jeg vet at jeg bare kan ta meg en tur ut og gå liksom, men det er et ooork å komme seg ut døra. Motivasjonen er på rock bottom for å si det sånn.

Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg kan klare å gå ned ved å spise 1300kcal og ikke trene?

Jeg vet jeg burde røre på meg, så jeg skal prøve å hvertfall gå 15-20 min de dagene jeg gidder. Hehe:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullt mulig, men det tar nok litt lengre tid enn fem dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 17 kg, la bare om kostholdet mitt, trente ingenting. Men det tar nok lenger tid enn 5 dager, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemumsa

Jaja, haha! klart det tar noen uker :P Men jeg merker liksom ikke at magen er noe flatere på morgenen, noe den alltid var da jeg veide mye mindre før :P Føler dessuten at magen er konstant oppblåst! spiser en del appelsin.. Kan det være årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemumsa

Ja, og forresten.. Er det greit å spise 1300 kcal uten å trene, for at jeg skal minke i vekt? eller burde jeg spise mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo, men gud som jeg anbefaler deg å røre litt på deg likevel. Ikke fordi du må trene, men fordi det er sunt for kropp og hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening er bra på mange måter og spesielt for helsa, men ifbm vektnedgang har ikke trening så veldig stor betydning for effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...