Gå til innhold

30 day shred


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp begynt på 30 day shred og håper på å gå ned noen kilo på dette programmet.

Men, etter å ha sett over de neste 30 dagene kom jeg på at jeg skal besøke svigers en helg om et par uker. Skal ta buss, så da går stort sett hele dagen til det, så begge reisedagene blir litt vanskelige. I tillegg har de bare tv i stua og vil nødig stå og trene foran dem på fredagskvelden.

Ødelegger jeg hele greia hvis jeg ikke får trent fredag og muligens søndag?

Kommer sikkert til å gå turer når jeg er der, så kutter jo ikke treningen helt ut. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du tror skal skje? At alle de 28 andre dagene med trening "viskes" ut om du dropper treninga i to dager? Nei, du ødelegger nok ikke "hele greia" med å droppe to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Takk for svar:)

Neida, regnet ikke med at det jeg har trent forsvinner, men er ny på treningsfronten generelt så vil ikke ødelegge for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skuffe deg, men det er ikke sikkert du går ned noe. Men mer muskler får du iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-5 dager gir bare tid til restitusjon, så du kommer ikke til å tape noe som helst! Fortsett der du slapp opp.

PS: Kan anbefale og springe en 4 minutters intervall (altså 4 min med ganske høyt pulsnivå) en av dagene. Samt å ta feks planke, sideplanke, push ups, dips på sengekanten, bulgarsk utfall og markløft på ett bein. Det er trening du veldig lett kan gjøre hvor som helst. Kan og ta roøvelser med ett dørhåndtak for å trene ryggen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Vet at jeg ikke nødvendigvis går ned i vekt, men håper det hjelper på formen og gjør det lettere å komme skikkelig i gang med treninga:)

Takk for treningstips AB:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg hoppet over de tre første dagene i 30 days shred. Har ikke merket noe negativt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...