Gå til innhold

Er dette ok trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener også hos fysio, da med slynge.

Hvordan synes du om slynge-trening forresten? Lurer på å starte med dette selv. Er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan prøve svømming? Det belaster ikke leddene like mye som annen trening, og er en fin variasjon. Det er lurt å variere treningen, siden kroppen har en tendens til å tilpasse seg det man gjør, om man bare gjør det samme hele tiden. Er svømming ok ifølge legene forresten?

Ts;

Før operasjonen var svømming uaktuelt ifølge fysio, hvordan det er nå er jeg ikke sikker på, det har jeg ikke sjekket ut, men skal spørre han.

Eneste aberet med svømming her jeg bor er at det eneste bassenget en kan svømme frem og tilbake i er i badeland, der det alltid er fullt av folk..... Svindyrt blir det og, for en må betale badelandprisen,som jeg tror er på 85kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du om slynge-trening forresten? Lurer på å starte med dette selv. Er du fornøyd?

Ts;

Jeg liker veldig godt slyngetrening, og har hatt god effekt av den, så det kan jeg absolutt anbefale! Begynte med det allerede før operasjonen.

Fysioterapauten jeg går til er innmari flink, han bruker og akupunktur. Ikke sånn vanlig akupunktur, men 10cm nåler som han stikker rett inn i musklene. Sliter endel med betennelse i musklene i hofter, rumpe og nedre del av rygg, og disse nålene har hjulpet masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts;

Jeg liker veldig godt slyngetrening, og har hatt god effekt av den, så det kan jeg absolutt anbefale! Begynte med det allerede før operasjonen.

Fysioterapauten jeg går til er innmari flink, han bruker og akupunktur. Ikke sånn vanlig akupunktur, men 10cm nåler som han stikker rett inn i musklene. Sliter endel med betennelse i musklene i hofter, rumpe og nedre del av rygg, og disse nålene har hjulpet masse!

Så bra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...