Gjest O___o Skrevet 20. januar 2012 #41 Skrevet 20. januar 2012 det går over. hatt tispe som har jokket på kosedyr/puter/dyner you name it.
Gjest ms_kwang Skrevet 20. januar 2012 #42 Skrevet 20. januar 2012 det går over. hatt tispe som har jokket på kosedyr/puter/dyner you name it. Kaninen til en kompis av meg jokker støtt å stadig på nabokatta
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #43 Skrevet 20. januar 2012 Kan du ikke kjøpe et sexleketøy til hunden din? En sånn falsk tispe som han kan jokke på når han vil? Visste ikke at dyr var kåte? Får de orgasme også eller? Forskere mener at griser og delfiner kan få orgasme, men hvorvidt hunder og andre dyr får det er de visst ikke helt sikre på.
sol i sinnet Skrevet 23. januar 2012 #44 Skrevet 23. januar 2012 TS: Dette var det om på "pinlige sykdommer os dyr" på NRK1. Konklusjonen til slutt var vel at så lenge andre ting ble utelukket så fikk de bare holde på... Det værste der var at eier syntes det var MEGET flaut Sjekk om du finner episoden på NRK nett v eller noe.. Lykke til.
montiponti Skrevet 23. januar 2012 #45 Skrevet 23. januar 2012 Hva!! Der ble jeg bare ennå mer sikker på en ting; jeg skal IKKE ha (hann)bikkje. Samboern får klare seg med pus. Hvorfor i alle dager vil du ikke ha hund bare fordi de ikke kan kastreres uten grunn? Jada, sikkert mange lettvinte løsninger for de som ikke gidder trene bikkja, men hunden kan faktisk forandres radikalt! Og det er et inngrep på hunden som påvirker veldig mye. Selvsagt kan man ikke bare gjøre det sånn helt uten videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå