Gå til innhold

Rare ting folk gjør på kollektivtransport

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ein fyr som drag ned buksa og dreit i bosspannet midt i Løvstakkstunellen ein gong. 

Eit par stykk som klipte neglene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ein fyr som drag ned buksa og dreit i bosspannet midt i Løvstakkstunellen ein gong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
abderitt skrev (1 minutt siden):

shit, nei??? det topper mye.. 

Det rareste jeg tror jeg har opplevd må ha vært den gangen jeg satt på bussen i tenårene, tror jeg sitter ved siden OK person og mistenker jo mitt da, men tenker its all in my head, og så ser jeg litt på han og der sitter han og piller i nesen... og spiser.. 

jeg ble bare lei meg,.. trist.. 

Anonymkode: 15aac...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2018 den 16.56):

Her en dag så jeg en gangster på bussen. Pen skjorte som var kneppet opp i halsen, gullsmykke med stor lenke, svart skinnjakke, lakksko, skallet og solbriller (om kvelden). Selv om bussen etterhvert ble fullstappet satt han ytterst på dobbeltsetet og så hardt på alle som viste tegn til å ville sette seg der.

Anonymkode: 863a7...78e

Han kan ikke ha vært mye til gangster når han ikke har bil med privatsjåfør, engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/3/2022 at 11:23 PM, abderitt said:

Hva betyr dette?

Anonymkode: 3d25e...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva betyr dette?

Anonymkode: 3d25e...dbf

I Bergen finnes det en tunnel som går fra nesten-sentrum til Fyllingsdalen. Den heter Løvstakkstunnelen. Den er også ganske lang. I Bergen (og flere steder på Vestlandet) kaller vi søppel for boss, så da var det altså en som dret i et søppelspann midt i Løvstakktunnelen. Hva et søppelspann gjorde der inne der ingen normalt skal stoppe, det er den merkelige delen av historien for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sofie777 skrev (10 timer siden):

I Bergen finnes det en tunnel som går fra nesten-sentrum til Fyllingsdalen. Den heter Løvstakkstunnelen. Den er også ganske lang. I Bergen (og flere steder på Vestlandet) kaller vi søppel for boss, så da var det altså en som dret i et søppelspann midt i Løvstakktunnelen. Hva et søppelspann gjorde der inne der ingen normalt skal stoppe, det er den merkelige delen av historien for meg

Oh, jeg misforstod. Trodde en busspassasjer bæsjet i en av de mini-bosspannene på bussen, som har plass til sånn 2 stk colaflasker, eller noe ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oh, jeg misforstod. Trodde en busspassasjer bæsjet i en av de mini-bosspannene på bussen, som har plass til sånn 2 stk colaflasker, eller noe ... 

Mens den kjørte gjennom Løvstakktunnelen ... :tannverk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er overraskende mange som stopper rett ved inngangsdøra av buss og bane. Altså de kommer seg 5 cm inn døra og så står de der helt stille uten å tenke over de 10 andre bak som også vil på 

Anonymkode: 672ff...8da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan faktisk ha vært det også, det er mer logisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sofie777 skrev (50 minutter siden):

Det kan faktisk ha vært det også, det er mer logisk!

Om vedkommende var fra dalen er det nok det mest sannsynlige. 🙄 

Eg e full, eg e galen, eg e fra Fyllingsdalen!

Er ikke det mottoet til fyllingsdølene? 😂

Anonymkode: dae15...141

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En av de mest sprø opplevelsene som jeg opplevde var nesten tatt fra en skrekk film. 

Det var midt på lyseste dagen, bussen kjørte sent i et område i tett bebygd strøk. Plutselig spretter det en mann med blodige håndflater på ruta rett foran bussjåføren. Bussen stopper og han stirrer på bussjåføren i 10 sekunder. Så går han. Tror bussjåføren ble ganske skremt. Mannen la igjen to håndavtrykk fra de blodige hendene! Bussjåføren kjørte videre og tok på vindusviskerne og spylte det bort..

Anonymkode: 3c904...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ble sittende foran en fyllik / narkoman en gang. 

Som absolutt skulle følge på håret mitt, hele forbanna tiden... 

:bond: 

Anonymkode: e3ded...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...