Reina Skrevet 30. desember 2003 #1 Del Skrevet 30. desember 2003 Er en av mine fremtidsdrømmejobber!! Hva gjør jeg??! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 30. desember 2003 #2 Del Skrevet 30. desember 2003 De har i allefall bibliotekarstudier ved Høgskolen i Oslo, men etter det jeg har skjønt er det ikke så veldig lett å få jobb etterpå. Likevel; det er alltid lurt med utdannelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. desember 2003 #3 Del Skrevet 31. desember 2003 Du leser her og søker på Bibliotek- og informasjonsfag på Høgskolen i Oslo. Tre års utdannelse, bachelorgrad. Jeg var ferdig der i vår, og tro meg: Det er kjempevanskelig å få jobb! Jeg har vært heldig (og lur fordi jeg har hatt relevant jobb ved siden av studiene alle tre årene og derfor hadde endel erfaring...), men mange av de jeg studerte sammen med har ikke fått jobb ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Det høres greit ut, bortsett fra at de eneste studieplassene er i Oslo og Nord-Norge... Meg i Storbyen Liksom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå