Gå til innhold

Den feministiske massepsykose

waco

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt en one nigth stand og har så absolutt ingen umiddelbare planer om det.

Men om Waco tror meg heller ikke bryr meg midt i den brune ringen helt på enden av rompa mi.

SÅ DET SÅ icon_razz.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva kommer det av jeg irriterer deg så fælt? Er det fordi at det jeg sier ikke harmoniserer helt med din virkelighetsoppfattning så blir du sur? Er det slik at du sitter med eneretten på sannheten, derfor kan du le av alle de som ikke er like feministvennlige som deg?

Waco,

Forøvrig liker jeg feminine jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritere meg??Hvem påstår at jeg er irritert?

Sannheten er gutten min at jeg muligens hisser meg opp over ca 3% av innleggene dine.De resterende 97% av innleggene dine er så slappe og uten mål og mening at jeg rett og slett ikke har mulighet til å hisse seg opp over dem.Selv om jeg prøver aldri så mye.

Jeg er ei ganske forunftig jente og har for lengst skjønt at guttebassen kun er ute etter å irritere.Og jeg har også skjønt at slike meninger og kommentarer som du slenger rundt med rett og slett ikke kan eksistere i et gutte hodet i år 2002.

Men enkelte ganger når du virkelig slår til med visse innlegg der du forklarer alt som er feil med kvinner og alt vi står for og der du tydelig klargjør at MENN ER FEILFRIE, da er jeg rett og slett nødt.Jeg kan ikke dy meg.

Og jeg veeeeeet det er såååå feil å gi denne wac joben (deg) vann på mølla,men pytt pytt.

Jeg har lært meg kunsten å ignorere innleggene dine,og er kjempe stolt over det icon_smile.gif

Dessuten synes jeg det var en fin fin ting at du kom inn i dette forumet,sånn at vi teite jenter har noen å la PMS humøret vårt gå ut over.Men husk............du ba om det selv icon_wink.gif

Have a nice evening icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten.......synes jeg det er litt arti å se at du elegant hopper over innlegg på innlegg inklusive mine samt spørsmål du får på innleggene dine.

Det vil jo med andre ord si at disse hønene på KG faktisk har litt rett i det de skriver siden du ikke kan argumentere tilbake.

Got u icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo argumentet ditt at jeg er en skaphomo da.... så jeg vet ikke helt åssen du forventer at jeg skal svare på slike oppriktlige og rasjonelle spørsmål....

Waco

*som forøvrig møtte ei jente da han tok seg en halvpils Oslonatten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var ikke det et argument akkurat da.Jeg ville bare si ifra at fra mitt ståsted som den stygge kvinnelige bitchen jeg er så virker dine kvinnefientlige innlegg som en dekkoperasjon for homofobien din.

Og det stemte jo visstnok siden du bekrefta det icon_smile.gificon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du er klar over at det er denslags provikasjoner som gjør at noen gutter bruker knytteneve, legger deg på rygg for å gi ditt eget ufordragelighet en oppstammmer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Æsj, Waco, akkurat nå som det begynte å bli interessant å lese ett av dine innlegg, så lirer du av deg sånt sandkasse-vrøvl igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjjjj, det innlegget missa jeg nesten.Må virkelig si at du fremstod som en voksen og reflektert herremann i det siste innlegget ditt ja.

Way to go man :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Thea...en liten fleip må du vel tåle....

Waco

....visste ikke at jenta var såååå nærtagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undermål, Waco!! Først lange ut med spaden, SÅ kalle det fleip, SÅ klassifisere andre som nærtagende... du kan vel bedre enn dette, vel?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh så sinna, fytterakkern!

Hva kommer det av at damer hele tiden liker å misforstå med vilje? Er ikke rart dere ikke blir tatt seriøst ute i arbeidslivet, det må da dere forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget der du unnskylder deg med "fleip" kan vel vanskelig "misforstås", vennen?? Vil DU bli tatt seriøst? Du har endel velformulerte tanker, tanker jeg innimellom til og med kan finne meg enig i, men de er også mange ganger velegnet til å provosere. Det er BRA, vi trenger ofte (både menn og kvinner) å bli provosert litt for å få de små grå i sving. Det er bare når du henger på med barnslige utsagn og fornærmelser at jeg ikke helt kan respektere deg lenger. "Skjønner du ikke det, da"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Animat....

Og, det er vel ingen som trodde at jeg trodde at Thea egentlig var en apekatt baby?

Det handler litt om å være nærtagen skjønner du vel. Om du sa at jeg var dum som to brødskiver hadde jeg blitt sur. Jeg hadde bare ledd med jeg.... skjønner du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ingen trodde vel det, kjære!! Jeg ler med selv, jeg, når noen slenger med leppa på den måten... Det er bare det at du gir uttrykk for å ville bli tatt seriøst. Seriøsitet henger veeldig sammen med modenhet, og da er sånne "spark" unødvendige. Samtidig må man som voksen skjønne at om meningen er at det skal "les med", så oppfattes det ikke alltid sånn. Har noe med at vi her kun har verbal kommunikasjon å benytte, kroppsspråket ditt kommer du dessverre ikke langt med her... "det må du da skjønne?" Hvilket (i hermetegn) er nok en måte å degradere på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ani, du må ikke glemme at det er spesiellt damer som liker å mistolke ting med vilje. Denne "egenskapen" ser ut til å være mindre utviklet hos menn, fordi vi er flinkere med å si ting rett ut uten å ta seg nær av spøkefulleheter som kvinner.

Det er ikke uten grunn at særlig damer ivrer for begreper som "trakkaseringer".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå generaliserer du igjen. Jeg (som er kvinne) mistolker aldri med vilje. Og om jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke et utsagn, er jeg faktisk flink til å ettersjekke; "mente du..." Men her tror jeg noe av kjernen til problemet ditt ligger; i generaliseringer. Du virker heller ikke særlig villig til å svare på akkurat det. Tror du VIRKELIG at alle kvinner er "slik og sånn" og at alle menn er mer intelligente, mer veloverveide o.s.v.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at damer er spesiellt nærtagende. Nå skal jeg forklare slik at du kanskje forstår. Selvsagt mener jeg ikke alle kvinner i hele verden, men folk som føler seg truffet. Dersom du sier at alle menn er sleipe, kåte, sleske, lurere eller psykopater vet jeg at du ikke mener meg personlig fordi du ikke kjenner meg.

Men damer har en tendens til å tror at jeg mener dem personlig selv om jeg snakker til en mengde av tre milliarder individer, sannsynligheten for at jeg skulle definere akkurat deg, er mindre enn å vinne jackpot i lotto, skjønner du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...