Gå til innhold

En egen tråd

Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om Timothy Dalton som James Bond:

Sure, there are better Bond movies, but Dalton is the best Bond. He wasn't as lecherous as Connery, as smug as Moore, or as lethargic as Lazenby. He made the character relatable as a person, elevating him above a persona, a fantasy aspired to by boys (and, to be honest, a lot of men as well). His charm was less of an affectation, less of a put-on. He was the most human. Even at 10 years-old, I could sense this. And that's why nobody does it better.

Jeg kan bare nikke helhjertet til dette, selv om jeg var noen år eldre enn forfatteren når disse filmene gikk på kino. Kjenner meg veldig igjen! :Nikke:

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Tilfeldigvis kom jeg over en artikkel hvor ordet "gumshoe" ble nevnt, og dermed slo underbevisstheten full alarm:

Fy fankern! Jeg husker jeg spilte dette spillet hos kompisen min for et halvt liv siden. Jeg var aldeles hekta, og commodore 64 var den beste spillemaskinen som fantes! Tipper dette var rundt 1985 (!)

Idag tenker bare hvor synd det er på oss gamlingene som måtte nøye oss med denne grafikken her. Hadde vi visst den gangen hvordan Assassin's Creed III ser ut, hadde vi vokst opp som en generasjon unger med dype og langvarige depresjoner.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Tilfeldigvis kom jeg over en artikkel hvor ordet "gumshoe" ble nevnt, og dermed slo underbevisstheten full alarm:

Fy fankern! Jeg husker jeg spilte dette spillet hos kompisen min for et halvt liv siden. Jeg var aldeles hekta, og commodore 64 var den beste spillemaskinen som fantes! Tipper dette var rundt 1985 (!)

Idag tenker bare hvor synd det er på oss gamlingene som måtte nøye oss med denne grafikken her. Hadde vi visst den gangen hvordan Assassin's Creed III ser ut, hadde vi vokst opp som en generasjon unger med dype og langvarige depresjoner.

commadore 64 var jo ein revolusjon då den kom! grafikken var utruleg-på den tida. eg spelte mykje ol-games.joysticken fekk kjørt seg på 100 m hekk. huskar ein måtte setje i to kasettar. den siste spolte ein til counter 0135 for å finne olgames. det var tider det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

commadore 64 var jo ein revolusjon då den kom! grafikken var utruleg-på den tida. eg spelte mykje ol-games.joysticken fekk kjørt seg på 100 m hekk. huskar ein måtte setje i to kasettar. den siste spolte ein til counter 0135 for å finne olgames. det var tider det!

Jeg fikk aldri min egen commandoras. :sukk: Men jeg husker de joystickene! Rapidfire var en spesielt hendig ting. I dag hadde man sannsynligvis brukt programvare til å løse det problemet. Husker ikke den spolingen, men husker det var noe med "load" og "pil L"

Husker en annen kamerat hadde en ekte dataskjem til sin C64, og diskettstasjon (!) Vi andre to var selvsagt grønne av misunnelse. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad Norwegian? :klo:

bad-norwegian-wash-face_2.jpg

Bad Norwegians ansiktsvask har ingen ingredienser som er allergifremkallende, hormonforstyrrende eller miljøbelastende. Dette betyr at den er parabenfri, og ikke inneholder fargestoffer, parfyme, alkohol, mineralolje eller petrokjemikalier. Ingen av ingrediensene kommer fra dyr.

Dette er ikke Bad Norwegian! En virkelig Bad Norwegian hadde innholdt kvikksølv, transuraner, kreosot, minimum 50% testosteron, flybensin, og fersk urenset råolje. Dessuten hadde den blitt jevnlig testet på nyfødte selunger, som var permanent spent ut på en strekkbenk. Alle dyreforsøk administrert og kyndig overvåket av Josef Mengeles ukjente sønn. :twisted:

Dette skvipet her får de heller kalle Fail Norwegian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre SG-1 fans som har lagt merke til at karakteren "Martouf", minner veldig mye om karakteren "Data" i Star Trek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mimre litt*

Både MTVs Most Wanted og vokalisten har opphørt å eksistere for lenge siden, heldigvis er det noe som heter "evig eies kun det teipte" (eller det man laster opp til youtube da):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

:vinke:

Fortsatt her, men mer sporadisk. Litt travelt for tiden. :)

Har vore intaktiv sjølv,men tenkte eg skulle stikke innom her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'll be incommunicado resten av kvelden/natta. Det har nemlig kommet en ny oppdatering til Minecraft - rustning!!!

Mojang: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kveldens spillefilm; golden oldie, for de som liker spionthrillere fra 70tallet:

Three Days of the Condor

Nerden i meg har en fest med scenene som involverer "phreaking".

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha eit glas vin til filmen,Lute? :):vin::kristin:

Ah, faen! Det er jo lørdag idag! :)

Jotakk! :vin:

Men jeg tar en øl i samme slengen. :ol:

Now, off to 1975 again. (Kjempefilm, anbefales!)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,klart du skal få øl også,så lenge eg slepp å drikke det :ler:

Og så skal eg la vere og forstyrre deg meir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...