Lutetium 71 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 11. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. mars 2012 #362 Del Skrevet 11. mars 2012 Sjenert Lutetium? Dette er jo din tråd,du har jo lov å gjere kva du vil her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mars 2012 #363 Del Skrevet 11. mars 2012 Sett på noe musikk a Lutetium, det er så stille her på gutterommet i kveld! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 11. mars 2012 #364 Del Skrevet 11. mars 2012 jeg kjøpte hele remaken av V da jeg var i Asia før jul.. har endelig fått ut fingeren med å se serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 11. mars 2012 Sett på noe musikk a Lutetium, det er så stille her på gutterommet i kveld! God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 11. mars 2012 #366 Del Skrevet 11. mars 2012 Egen tråd, gitt. Den har jeg ikke sett før nå, så sniker meg inn.. . Veldig, veldig fin låt og tekst. Takk for musikken, Lutetium! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 11. mars 2012 Egen tråd, gitt. Den har jeg ikke sett før nå, så sniker meg inn.. . Veldig, veldig fin låt og tekst. Takk for musikken, Lutetium! Takk og versigo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 11. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mars 2012 #369 Del Skrevet 11. mars 2012 Å så fin musikk! Takk for at du deler med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #370 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Tankestoff: Endret 11. mars 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 16. mars 2012 Nettopp spist en hel tallerken med rå blomkål. Frivillig (!) Tror kanskje jeg må lufte på soverommet i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 17. mars 2012 #372 Del Skrevet 17. mars 2012 spørs om ikke det trengs ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2012 #373 Del Skrevet 17. mars 2012 Nettopp spist en hel tallerken med rå blomkål. Frivillig (!) Tror kanskje jeg må lufte på soverommet i morgen.. Det er beste å ha vinduet på gløtt i hele natt, tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Kanskje jeg skulle drikke litt farris? Så kan boblene rive ut lufta mellom blomkål"greinene". Ja, jeg tror jeg gjør det. Åh! Nytt på nytt fra tidligere ikveld på pcen, farris i glasset, og kålånde både her og der. Livet er ikke så værst! Endret 17. mars 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2012 #375 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Kanskje jeg skulle drikke litt farris? Så kan boblene rive ut lufta mellom blomkål"greinene". Ja, jeg tror jeg gjør det. Det er sikkert lurt. Det pleier gjerne å bli en del avgasser når man spiser rå grønnsaker, i hvert fall hvis det er en del . Endret 17. mars 2012 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #376 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Det er sikkert lurt. Det pleier gjerne å bli en del avgasser når man spiser rå grønnsaker, i hvert fall hvis det er en del . Jeg gnafset ca halve kålet, så jeg er ett veritabelt kraftverk. Nå er det nyttpånytt. Pinte meg igjennom hele, men bare fordi jeg visste de skulle snakke om en meteoritt. Resten var begredelige greier. Da er det bedre å få med seg dette foredraget. Da blir man ihvertfall underholdt. Endret 17. mars 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2012 #377 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg gnafset ca halve kålet, så jeg er ett veritabelt kraftverk. Nå er det nyttpånytt. Pinte meg igjennom hele, men bare fordi jeg visste de skulle snakke om en meteoritt. Resten var begredelige greier. Da er det bedre å få med seg dette foredraget. Da blir man ihvertfall underholdt. Nytt på nytt, gikk det i reprise eller hadde du tatt det opp? Jeg ble nysgjerrig på hva Steven Pinker snakker om, så nå tenkte jeg å se denne videoen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #378 Del Skrevet 17. mars 2012 Nytt på nytt, gikk det i reprise eller hadde du tatt det opp? Nett-tv. Har ingen televisjonsapparat. Jeg ble nysgjerrig på hva Steven Pinker snakker om, så nå tenkte jeg å se denne videoen . Han har noen poenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. mars 2012 #379 Del Skrevet 17. mars 2012 Håper du overlevde natta i dine egne avgasser Lutetium? Rå blomkål og farris? Hvis det er bikinisesongen som skremmer, vil jeg bare påminne deg om at ALLE kropper er fine som de ER - ifølge KG-vennene våre! Tjo-hei og god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 17. mars 2012 Håper du overlevde natta i dine egne avgasser Lutetium? Rå blomkål og farris? Hvis det er bikinisesongen som skremmer, vil jeg bare påminne deg om at ALLE kropper er fine som de ER - ifølge KG-vennene våre! Tjo-hei og god lørdag! Jeg slanker meg ikke, jeg liker faktisk kål! Jeg er immun mot mine egne gasser, akkurat som en slange er immun mot sin egen gift! God lørdag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå