Gå til innhold

En egen tråd

Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet dere hva klokka er??

Gå og legg dere, at once!! :nei:

Den skal tidlig opp, som tidlig krok skal krøkes, sa mamma alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt det hjelper å ta et glass vann, men vet ikke om det er sant ^^

Takk for tips! :)

Det kom seg til slutt, drakk både kaffe og vann. Ikke godt å si hva som hjalp, eller om det var noe helt tredje. Uansett har jeg en hel kanne stående foran meg nå, som skal fortæres! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det kom seg til slutt, drakk både kaffe og vann. Ikke godt å si hva som hjalp, eller om det var noe helt tredje. Uansett har jeg en hel kanne stående foran meg nå, som skal fortæres! :lur:

Men du vet vel det, Lutetium, at overdreven kaffedrikking også kan forårsake hodepine? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

versegod ^^ så bra xD da kan du bare drikke akuratt det samme neste gang du har vondt i hodet selvom det er litt tungvidt :D ikke drikke for mye heller da x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet vel det, Lutetium, at overdreven kaffedrikking også kan forårsake hodepine? :roll:

Jepp! Men bare når man sakker av. Derfor er det bånn gasss! :Hehe:

(Mistenker at hodepinen jeg fikk igår, var forårsaket av abstinenser, har hatt det før, nemlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

versegod ^^ så bra xD da kan du bare drikke akuratt det samme neste gang du har vondt i hodet selvom det er litt tungvidt :D ikke drikke for mye heller da x)

1.Sette på kaffe

2.Få min daglige avføring

3.Lage middag

4.Sånn går no dagane

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på en ting: For å huske ting, bruker man gjerne en avtalebok, filofax, eller til og med almanakk.

Til å glemme ting, sier man gjerne at ting "går i glemmeboken". Men glemmeboken fins jo ikke!

Jeg vil derfor bruke denne tråden til å sende en betimelig protest og påminnelse til alle landets bok og papirforhandlere: Glemmeboken har vært ett forsømt kapittel i åresvis. Behovet er der, uten tvil, behovet er faktisk så stort at den er endel av gammel folklore. Hvorfor er dere ikke deres ansvar bevisst? Det norske folk trenger glemmeboken på markedet NÅ!! Vi har ventet altfor lenge. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde faktisk vært innmari praktisk med en bok jeg kunne skrive ned (heter det skrive opp eller skrive ned?) alt jeg ville glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde faktisk vært innmari praktisk med en bok jeg kunne skrive ned (heter det skrive opp eller skrive ned?) alt jeg ville glemme!

Tror litt av bakgrunnen for motvilligheten fra bransjen, er faren for ombytting av bøker. Man vil jo ikke skrive opp fødselsdatoene til venner og familie i glemmeboken! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror litt av bakgrunnen for motvilligheten fra bransjen, er faren for ombytting av bøker. Man vil jo ikke skrive opp fødselsdatoene til venner og familie i glemmeboken! :Hehe:

Kan man ikke fremkalle minner igjen ved å bla tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har eg ikkje sett før :sjenert:

Kva som skjer her då? :popcorn:

Mye tull, og litt fjas. Bidra gjerne med nyttige ting! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke fremkalle minner igjen ved å bla tilbake?

Vanligvis, ja. Men om man repeterer ting som er skrevet i en glemmebok, blir det bare verre å huske. Rart det der.

Det bør funke å rive ut siden, og lime den inn i avtaleboka. Det er en sånn permting, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tull, og litt fjas. Bidra gjerne med nyttige ting! :sjenert:

Ooo det likar eg :mrgreen: Nyttig? Hm,ja,kan no ein gong i sjeldanheita kome med det og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...