Gjest padawan Skrevet 10. februar 2012 #261 Del Skrevet 10. februar 2012 nå har det vært stille her for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #262 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Pokker ta, jeg kjeder meg! Endret 12. februar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 18. februar 2012 Vet dere hva klokka er?? Gå og legg dere, at once!! Den skal tidlig opp, som tidlig krok skal krøkes, sa mamma alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 21. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #265 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg har hørt det hjelper å ta et glass vann, men vet ikke om det er sant ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg har hørt det hjelper å ta et glass vann, men vet ikke om det er sant ^^ Takk for tips! Det kom seg til slutt, drakk både kaffe og vann. Ikke godt å si hva som hjalp, eller om det var noe helt tredje. Uansett har jeg en hel kanne stående foran meg nå, som skal fortæres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2012 #267 Del Skrevet 22. februar 2012 Takk for tips! Det kom seg til slutt, drakk både kaffe og vann. Ikke godt å si hva som hjalp, eller om det var noe helt tredje. Uansett har jeg en hel kanne stående foran meg nå, som skal fortæres! Men du vet vel det, Lutetium, at overdreven kaffedrikking også kan forårsake hodepine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #268 Del Skrevet 22. februar 2012 Takk for tips! Det kom seg til slutt, drakk både kaffe og vann. Ikke godt å si hva som hjalp, eller om det var noe helt tredje. Uansett har jeg en hel kanne stående foran meg nå, som skal fortæres! versegod ^^ så bra xD da kan du bare drikke akuratt det samme neste gang du har vondt i hodet selvom det er litt tungvidt :D ikke drikke for mye heller da x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #269 Del Skrevet 22. februar 2012 Men du vet vel det, Lutetium, at overdreven kaffedrikking også kan forårsake hodepine? Jepp! Men bare når man sakker av. Derfor er det bånn gasss! (Mistenker at hodepinen jeg fikk igår, var forårsaket av abstinenser, har hatt det før, nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 22. februar 2012 versegod ^^ så bra xD da kan du bare drikke akuratt det samme neste gang du har vondt i hodet selvom det er litt tungvidt :D ikke drikke for mye heller da x) 1.Sette på kaffe 2.Få min daglige avføring 3.Lage middag 4.Sånn går no dagane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #271 Del Skrevet 29. februar 2012 Tenkte på en ting: For å huske ting, bruker man gjerne en avtalebok, filofax, eller til og med almanakk. Til å glemme ting, sier man gjerne at ting "går i glemmeboken". Men glemmeboken fins jo ikke! Jeg vil derfor bruke denne tråden til å sende en betimelig protest og påminnelse til alle landets bok og papirforhandlere: Glemmeboken har vært ett forsømt kapittel i åresvis. Behovet er der, uten tvil, behovet er faktisk så stort at den er endel av gammel folklore. Hvorfor er dere ikke deres ansvar bevisst? Det norske folk trenger glemmeboken på markedet NÅ!! Vi har ventet altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. februar 2012 #272 Del Skrevet 29. februar 2012 Det hadde faktisk vært innmari praktisk med en bok jeg kunne skrive ned (heter det skrive opp eller skrive ned?) alt jeg ville glemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. februar 2012 #273 Del Skrevet 29. februar 2012 Denne tråden har eg ikkje sett før Kva som skjer her då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. februar 2012 #274 Del Skrevet 29. februar 2012 Tihi, fantes jo, men er bare ikke lenger i sortimentet.. http://www.tanum.no/tanum/product/product-detail.action?id=9788278890547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #275 Del Skrevet 29. februar 2012 Det hadde faktisk vært innmari praktisk med en bok jeg kunne skrive ned (heter det skrive opp eller skrive ned?) alt jeg ville glemme! Tror litt av bakgrunnen for motvilligheten fra bransjen, er faren for ombytting av bøker. Man vil jo ikke skrive opp fødselsdatoene til venner og familie i glemmeboken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 29. februar 2012 Tihi, fantes jo, men er bare ikke lenger i sortimentet.. http://www.tanum.no/tanum/product/product-detail.action?id=9788278890547 Nei, akkurat!! Kanskje de har glemt å kjøpe inn flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. februar 2012 #277 Del Skrevet 29. februar 2012 Tror litt av bakgrunnen for motvilligheten fra bransjen, er faren for ombytting av bøker. Man vil jo ikke skrive opp fødselsdatoene til venner og familie i glemmeboken! Kan man ikke fremkalle minner igjen ved å bla tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #278 Del Skrevet 29. februar 2012 Denne tråden har eg ikkje sett før Kva som skjer her då? Mye tull, og litt fjas. Bidra gjerne med nyttige ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan man ikke fremkalle minner igjen ved å bla tilbake? Vanligvis, ja. Men om man repeterer ting som er skrevet i en glemmebok, blir det bare verre å huske. Rart det der. Det bør funke å rive ut siden, og lime den inn i avtaleboka. Det er en sånn permting, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. februar 2012 #280 Del Skrevet 29. februar 2012 Mye tull, og litt fjas. Bidra gjerne med nyttige ting! Ooo det likar eg Nyttig? Hm,ja,kan no ein gong i sjeldanheita kome med det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå