Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #781 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvorfor, never leave?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Har du først kommet over dette forumet, klarer du ikke å holde deg borte. Du er fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #782 Del Skrevet 27. januar 2015 Han snakker sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #783 Del Skrevet 27. januar 2015 Har du først kommet over dette forumet, klarer du ikke å holde deg borte. Du er fanget. Å åå, sånn å forstå. Lyg og Lygenytt ble slått konkurs før i dag. Burde begynne med noe mer fornuftig, men turte ikke avslutte den slik at den ikke kunne gjenoppstå. Mao er jeg alt fanget. Kan jeg bli kurert, og slippe fri, på noen måte? Hva med dem som kurerer spilleavhengighet? Kan de kurere kg avhengighet?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #784 Del Skrevet 27. januar 2015 Å åå, sånn å forstå. Lyg og Lygenytt ble slått konkurs før i dag. Burde begynne med noe mer fornuftig, men turte ikke avslutte den slik at den ikke kunne gjenoppstå. Mao er jeg alt fanget. Kan jeg bli kurert, og slippe fri, på noen måte? Hva med dem som kurerer spilleavhengighet?Kan de kurere kg avhengighet?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Du vil egentlig ikke bli frisk. Bare innrøm det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #785 Del Skrevet 27. januar 2015 Du vil egentlig ikke bli frisk. Bare innrøm det. Avslørt Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #786 Del Skrevet 27. januar 2015 Å åå, sånn å forstå.Lyg og Lygenytt ble slått konkurs før i dag. Burde begynne med noe mer fornuftig, men turte ikke avslutte den slik at den ikke kunne gjenoppstå. Mao er jeg alt fanget. Kan jeg bli kurert, og slippe fri, på noen måte? Hva med dem som kurerer spilleavhengighet? Kan de kurere kg avhengighet?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #787 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvordan? De klarte vel ikke å håndtere leiekostnadene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #788 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Det er jo ikke noe leiekostnadder med en tråd Endret 27. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #789 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er jo ikke noe leiekostnadder med en tråd Ingen midler til lønnsutbetalinger.....Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #790 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er jo ikke noe leiekostnadder med en tråd Ingen midler til lønnsutbetalinger.....Anonymous poster hash: 335e1...f5b Da er det vel kanskje derfor. Selv har jeg ikke fått lønn av kg-ledelsen på åresvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #791 Del Skrevet 27. januar 2015 Da er det vel kanskje derfor. Selv har jeg ikke fått lønn av kg-ledelsen på åresvis. De som tror på Himmelen, mener å vite at noen får lønn i himmelen. Mon tro om vi er blant de heldige?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #792 Del Skrevet 27. januar 2015 De som tror på Himmelen, mener å vite at noen får lønn i himmelen. Mon tro om vi er blant de heldige?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Vel, for meg vil det være en ren bonus. Som å vinne i Lotto når man aldri sender inn kuponger. Egentlig er det vel ikke så mye vits i lønn oppi der? Og har norske kroner falt mot denne valutaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #793 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Underholdning til eftermiddagskaffen: Kræsjkurs i Astronomi! Link Endret 28. januar 2015 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #794 Del Skrevet 28. januar 2015 Da er det vel kanskje derfor. Selv har jeg ikke fått lønn av kg-ledelsen på åresvis. Kanskje kg ledelse ikke finner aktiviteten i trådene stor nok, til å ville betale lønn? Har du rapportert lønnskontoret? Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #795 Del Skrevet 28. januar 2015 Egentlig er det vel ikke så mye vits i lønn oppi der? Og har norske kroner falt mot denne valutaen? Spørs om de har Norske kr. Der oppe, heller mer til å tro at de har en valutta med himmelsk verdi?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #796 Del Skrevet 28. januar 2015 Underholdning til eftermiddagskaffen: Kræsjkurs i Astronomi! Kan dette resultere i ettermiddagskunst?Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #797 Del Skrevet 28. januar 2015 Får vist snart finne meg en egen tråd, igjen? Ikke bra å kapre andres tråder. Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #798 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Får vist snart finne meg en egen tråd, igjen? Ikke bra å kapre andres tråder.Anonymous poster hash: 335e1...f5b Det er ikke egentlig "Min" tråd. Det er kgs. Jeg bare henger rundt her. Få med deg episode to i kræskurset: Link Endret 28. januar 2015 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #799 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er ikke egentlig "Min" tråd. Det er kgs. Jeg bare henger rundt her. Få med deg episode to i kræskurset: [/spoiler Spoilertag er ikke dumt har jeg funnet ut. Spoilertager er fryktelig dumt, særlig når man befinner seg med mobilt bredbånd på et sykehus. Noe du kan lese mer om i Lyg og Lygenytt. Anonymous poster hash: 335e1...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #800 Del Skrevet 28. januar 2015 Spoilertager er fryktelig dumt, særlig når man befinner seg med mobilt bredbånd på et sykehus. Noe du kan lese mer om i Lyg og Lygenytt.Anonymous poster hash: 335e1...f5b Ok! Får redigere litt i innleggene mine da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå