Gjest Winza Skrevet 5. mai 2014 #721 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Skulle bare teste om jeg fikk smiley når jeg skrev det med ord på mobil Endret 5. mai 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. mai 2014 #722 Del Skrevet 5. mai 2014 Hehe,det gjer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2014 #723 Del Skrevet 5. mai 2014 Men arabella sa hun skulle legge en lute men ser nå det er ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. mai 2014 #724 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha,ja,var vel han ho skulle leggje ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #725 Del Skrevet 5. mai 2014 Men arabella sa hun skulle legge en lute men ser nå det er ts Arabella er ikke morra mi, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. mai 2014 #726 Del Skrevet 5. mai 2014 Nei,eg forstod det slik at ho ikkje akkurat er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2014 #727 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg tror arabella og daybreak er sammen på ekte:) Jeg er heterofil så god som noen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #728 Del Skrevet 5. mai 2014 Nei,eg forstod det slik at ho ikkje akkurat er det Nei, for eg legg meg sjøl, tenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2014 #729 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg er heterofil så god som noen .Jeg trodde hun var mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #730 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg trodde hun var mann? Under profilbildet står det mange ganger hvilket kjønn brukeren har. Kjekt å pugge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2014 #731 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg trodde hun var mann? Daybreak? Hun er kvinne. Vi skriver litt tull og tøys da, vet du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2014 #732 Del Skrevet 5. mai 2014 Under profilbildet står det mange ganger hvilket kjønn brukeren har. Kjekt å pugge. Ja men kikket aldri der det sto kjønn eller tenkte ikke over det men no big deal:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 5. mai 2014 #733 Del Skrevet 5. mai 2014 Ja men kikket aldri der det sto kjønn eller tenkte ikke over det men no big deal:) du må lære deg å lese har jeg sagt, min venn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #734 Del Skrevet 5. mai 2014 Ja men kikket aldri der det sto kjønn eller tenkte ikke over det men no big deal:) Man oppgir kjønnet frivillig uten noen kontrollmekanismer, så man vet jo aldri.. You know: The Internet - where men are men, women are men, and children are FBI agents. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. mai 2014 #735 Del Skrevet 5. mai 2014 Fin diskusjon om kva kjønn eg er,men er framleis kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2014 #736 Del Skrevet 5. mai 2014 du må lære deg å lese har jeg sagt, min venn Stalker du meg nå? Jeg sa no big deal så den kommentaren var helt unødvendig. Nå ikke avspor denne tråden med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2014 #737 Del Skrevet 6. mai 2014 Man oppgir kjønnet frivillig uten noen kontrollmekanismer, så man vet jo aldri.. You know: The Internet - where men are men, women are men, and children are FBI agents.Hva mente du med det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #738 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva mente du med det siste? At man egentlig aldri vet hvem eller hva som skjuler seg bak et nick. Det kan være en mann, en kvinne, et barn eller en kjøttspisende alien (eller tilogmed FBI).Les mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 6. mai 2014 #739 Del Skrevet 6. mai 2014 At man egentlig aldri vet hvem eller hva som skjuler seg bak et nick. Det kan være en mann, en kvinne, et barn eller en kjøttspisende alien (eller tilogmed FBI).Les mere. eller en kjøter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #740 Del Skrevet 1. juni 2014 Mimrehumør: https://www.youtube.com/watch?v=vus31KLmonY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå