minniC Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Har dere noe forslag på hva jeg kan kjøpe i gave til min manns 40 - årsdag?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Har dere noe forslag på hva jeg kan kjøpe i gave til min manns 40 - årsdag? Hva liker han? Hobbier, interesser osv? Ellers så foreslår jeg en fin klokke med noe koselig inngravert på baksiden.
minniC Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2012 Han liker friluftsliv og trening. Har litt lyst til å gi han noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Han liker friluftsliv og trening. Har litt lyst til å gi han noe spesielt. Er du glad i det selv? Hva med en friluftstur hvor dere drar sammen? Er sikkert noen som arrangerer spennende turer i skog og mark. Min lenke
Sissa Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Du kan lage et bilde med masse bilder, av venner, familie, osv? Altså skrive ut bilder, klippe og lime, og ramme inn Noe som dette her, bare at du klipper ut personene på bildene, og legger det sammen? Skjønner du? Jeg er ikke flink til å forklare heller... Jeg syns hvertfall sånn er koselig, noe man lager selv og bruker tid på Også kjøper du noe vedsiden av selvfølgelig Endret 16. januar 2012 av Sissa
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Konsertbilletter. Gjerne i en annen by/land og at dere drar sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå