197 Skrevet 16. januar 2012 #1 Del Skrevet 16. januar 2012 Hører støtt og stadig at jenter ikke liker tynne gutter. Jeg er litt nysgjerrig på hva som er for tynnt? Post helst bilde av hva som er for tynnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Del Skrevet 16. januar 2012 Tja, tynnere armer enn meg er ikke pent. Liker at han er sterkere og ser sterkere ut enn meg. Noe annet er turnoff. Det er bedre at de har et par kilo for mye enn en innsunket og spinkel brystkasse med pipestilk-armer som stikker ut. Fysj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSecret Skrevet 16. januar 2012 #3 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) For tynn ville vel ha vært om ribbena syntes... Men hvis du ikke sulter: eksempel Selv om han er for tynn for min smak, så er han ganske heit! ^^ Endret 16. januar 2012 av TheSecret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Del Skrevet 16. januar 2012 Fint tynn Ikke fint tynn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 16. januar 2012 #5 Del Skrevet 16. januar 2012 Har inntrykk av at mange damer er opptatt av at han ikke skal være tynnere (eller lavere) enn henne. Enten fordi hun føler seg stor selv da, eller fordi han liksom skal "beskytte" henne. Personlig så er jeg ikke så fryktelig opptatt av at han skal se ut som han kan slå noen i armbak, så jeg har ingen grense der. Måtte vært når han var nær døden av anoreksia. Tynne gutter kan være kjempesexy, spesielt i en rocka stil med skinny jeans eller i Dior Homme Og så er det praktisk når man kan låne buksene hans, hehe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
197 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 16. januar 2012 Ribbeina mine synes hvis jeg løfter på armen.. og jeg er 100 kg. Har man muskler og lite fett, vil jo ribbena synes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 16. januar 2012 #7 Del Skrevet 16. januar 2012 Fint tynn Ikke fint tynn Ca sånn ja. For tynn - ser ut som en strek og som om alle klærne snart detter av han. Du er også redd for å klemme han eller legge deg oppå han i frykt for å knuse han. Turnoooff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just words Skrevet 16. januar 2012 #8 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg må innrømme at i serien Chriminal mind så har jeg 2 personer jeg glatt innrømmer er deilige, han ene er Matthew Gray Gubler http://www.google.no/imgres?q=Matthew+Gray+Gubler&um=1&hl=no&sa=N&biw=1366&bih=523&tbm=isch&tbnid=kUDvPt3HrSUPnM:&imgrefurl=http://criminalmindsroundtable.blogspot.com/2011/03/matthew-gray-gubler-at-opening-for.html&docid=btEPXtUMUaTkJM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-wRQVxdUSH2s/TZNVvG-GucI/AAAAAAAABZI/lrls_opd_Z0/s1600/11.jpg&w=414&h=600&ei=3VIUT_eCMOek4AS3-7H4Aw&zoom=1&iact=rc&dur=94&sig=114003999842498968563&page=9&tbnh=195&tbnw=147&start=167&ndsp=17&ved=1t:429,r:15,s:167&tx=-362&ty=256 Hun andre er dateteknikeren for de som har sitt serien. Ikke at det var poenget. Men kjæresten min har nok litt mer spekk på seg enn Matthew Gray Gubler, så jeg ser nok ikke spesielt på tynne typer. Men noen er deilige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 16. januar 2012 #9 Del Skrevet 16. januar 2012 Hmm. Jeg kan faktisk ikke komme på å ha kjent noen voksen mann som jeg har tenkt "for tynn" om, så lenge jeg har visst at han ikke var syk. Jeg har datet flere menn som ikke har fylt ut buksebaken, men jeg syntes de var like flotte uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2012 #10 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er ikke det som er å være tynn som er problemet. Problemet er å være tynn og dvask. Lite muskler. Vises lett på gutter, selv godt innpakket i klær om de er slappe eller stramme. En rett rygg blant annet er et godt tegn på at muskelmassen er på plass. Å være tynn er null stress så lenge musklene er der, og ikke nødvendigvis det å være ripped med six-pac abs. Faktisk er de mest populære gutte tynne, og ikke la deg lure av chubby -chasing girls. chubby gutter som er populære er primært populære for ansiktet eller andre ting, og kroppen blir automatisk attraktiv. En annen ting er det at mange jenter er ganske gode og mette selv og føler seg som dundrer om gutten er slankere. Ikke tenk på det, selv om samfunnet forsøker å hylle overvekt og mobbe ut de som holder kroppen slik den skal se ut fra naturens side. Er bare sunt og attraktivt å være tynn, så lenge du er tynn pga god form, og ikke pga mangel på næring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #11 Del Skrevet 16. januar 2012 Tynne, senete, muskuløse menn er ekstremt hot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #12 Del Skrevet 16. januar 2012 Ribbeina mine synes hvis jeg løfter på armen.. og jeg er 100 kg. Har man muskler og lite fett, vil jo ribbena synes litt. Hvor høy er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2012 #13 Del Skrevet 16. januar 2012 Og slutt å nevn de jævla ribbeina. Ribbeina skal faktisk vises, det er ikke noe fettlag som skal ligge over dem. Kvinner har ekstremt lite kompetanse på mannelig anotomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
197 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvor høy er du da? 196-197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #15 Del Skrevet 16. januar 2012 Så lenge man er sunn og frisk ellers så syns jeg ikke det er noe å tenke på Eksen min nektet å spise noe annet enn pasta og grandis, han hatet både grønnsaker og kjøtt. Han fikk vel i seg kanskje 500-1000 kalorier om dagen. Og når han var over 1.80 m høy, så sier det vel seg selv at han var svært underernært. Og han var tynn på en måte som ikke var pent. Har sett andre gutter som har vært nesten like tynne, men som samtidig har sett friske ut, og derfor "fyllt" kroppen bedre eller hva jeg skal si, aner ikke åssen jeg skal forklare det her egentlig Men du skjønner kanskje allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
197 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 16. januar 2012 Snakker ikke for meg selv bare så det er sagt. Virker som om en del tror jeg lurer på om jeg er for tynn. Jeg er 197 fordelt på 100 kg. Til sammenligning er f.eks en nesten like høy kjendis som Jared Padalecki 194 fordelt på 88-90 kg, med samme fettprosent som meg. Jeg bare lurer på dette, ettersom jeg hører stadig jenter snakke om gutter som er for tynne for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 16. januar 2012 #17 Del Skrevet 16. januar 2012 Lars Vaular er et eksempel på for tynn gutt. Tror han er spedbygget i tillegg, han har smalt langt ansikt uten fett på. Pluss at han har nazisveis med barbert på sidene og hår i høyden. Det kan umulig passe ansiktsformen hans noe særlig?? Gjør bare ansiktet lenger. Han hadde hatt godt av 15-20 kg på kroppen, minst!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #18 Del Skrevet 16. januar 2012 Tja, hvor mye en kar veier er som oftest ikke det viktigste for min del, men skal likevel si at jeg synes mange mannlige modeller (da gjerne de yngre) blir litt for tynne for min del. Veldig høye og veldig tynne, det kan bli litt mye for min del. Kanskje bare jeg som synes det, men er litt forskjell på en tynn mann på min høyde (172-ish) og en tynn mann på 185-190 og dess høyere en er dess verre synes jeg det blir om man er veldig tynn. Hvor mye det ville ha å si om jeg derimot likte karen er noe helt annet derimot, men om jeg bare så dem tilfeldigvis på gata så ville jeg nok ikke stoppet og sett så mye nøyere på veldig tynne på 185+ i første omgang. Men om vi kom i prat på byen/ble introdusert gjennom felles venner så er det fullt mulig at jeg hadde likt han uansett og ikke tenkt så mye over høyde og vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bibbi Skrevet 17. januar 2012 #19 Del Skrevet 17. januar 2012 Bedre med for tynn enn for tykk. Er møkka lei de såkalte "bamse-gutta" (som i realiteten ikke er annet enn småfeite, dvaske typer med elendig kosthold)som labber rundt overalt i landet. Å være i begynnelsen av 30-årene og allerde ha ølvom er IKKE pent. Og siden de fleste legger på seg litt med alderen ender ofte tynne gutter opp med å bli mer normalvektige når de er i 30-40 årene mens bamsegutta eser ut enda mer.. Vær derfor glad du ikke er en av dem! Er forøvrig helt enig med det som står i innlegg #10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 30. juli 2012 #20 Del Skrevet 30. juli 2012 Tynne, senete, muskuløse menn er ekstremt hot. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå