Gå til innhold

zumba på youtube?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter noe morsom trening jeg kan gjøre hjemme hos meg selv og har lyst til å teste zumba. Er det noen som har gode tips til enkle (jeg er ingen danser) og gode zumbavideoer på f.eks. youtube eller andre steder gratis på nett? Jeg har søkt litt på youtube, men finner ikke helt det jeg leter etter. Det må være med litt instruksjoner, ikke bare en dansevideo. Men samtidig ikke så mye instruksjoner at det ikke blir noe action. Eventuelt først en grundig instruksjonsvideo med en påfølgende treningsvideo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leter etter noe morsom trening jeg kan gjøre hjemme hos meg selv og har lyst til å teste zumba. Er det noen som har gode tips til enkle (jeg er ingen danser) og gode zumbavideoer på f.eks. youtube eller andre steder gratis på nett? Jeg har søkt litt på youtube, men finner ikke helt det jeg leter etter. Det må være med litt instruksjoner, ikke bare en dansevideo. Men samtidig ikke så mye instruksjoner at det ikke blir noe action. Eventuelt først en grundig instruksjonsvideo med en påfølgende treningsvideo?

Det får du ikke gratis. Da må du enten bestille Zumba-video, eller melde deg inn på treningsstudio og ta klassetimer med Zumba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen zumbaklasser her jeg bor. Jeg har tenkt å kjøpe zumba-dvd etter hvert, men ville bare teste litt om det er noe for meg først. Trenger ikke noen lang fullverdig treningsvideo, bare noe som kan vise meg litt på vei sånn at jeg får testet det før jeg bruker penger på det. :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...