Gjest lugga Skrevet 15. januar 2012 #1 Del Skrevet 15. januar 2012 Har kommet i en helt ny situasjon, og ønsker å høre om forumbrukerne her har noen tips. Jeg er 35 år, vært singel i halvannet år, og har siden da hatt det fantastisk som singel. I november møtte jeg på en flott mann, eller rettere sagt gutt Vi lever to forskjellige liv, jeg med ett barn og han ett liv som veldig mange på hans alder lever (mye festing i helgene bl.a). Vi møttes og fikk fort en bra tone, og etter dette har vi møttes med jevne mellomrom når jeg har hatt barnefri. Vi snakker godt sammen, vi liker hverandre og vi har mye kontakt. Nå kjenner jeg at følelsene kommer, og det gjør meg litt redd og usikker. Jeg vet at han liker meg på samme måte som jeg liker han, men vi har begge snakket løst om at det ikke kan bli noe mer. Men nå tenker jeg plutselig at jeg vil noe mer, noe jeg ikke tørr å fortelle han. Hvordan kan ett evt. forhold fungere med ett så stort alderspenn, og med to forskjellige livsstiler? Vanligvis faller jeg ikke for så unge menn, så jeg føler meg som en forskremt liten jente igjen. Er det andre her som har falt for noen som er mye yngre enn seg og har noen erfaringer å dele med meg, da blir jeg takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor gammel er han da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #3 Del Skrevet 15. januar 2012 Fjortissjakt? Hvor gammel er den her guten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2012 #4 Del Skrevet 15. januar 2012 Er helt fersk her inne, så det glemte jeg å skrive. Han er 25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #5 Del Skrevet 15. januar 2012 Vel, ti år når folk har rukket å bli så mye som 25 år er ikke noe problem. Det hadde vært sykt hvis du hadde vært 25 og han 15.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2012 #6 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg må få med at han er typisk gutt, og ikke tørr å snakke mye om følelser og har sagt at han helst vil være singel- noe jeg også har sagt. Jeg er kanskje redd for å buse ut med "følelsesting" slik at han blir redd. Tenker det kan være lurt å gi det litt tid og se om følelsene bare går over, har jo lyst til å være mest mulig realistisk og fornuftig i forhold til dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. januar 2012 #7 Del Skrevet 15. januar 2012 Dere er begge voksne så dette er ingen problem. La han ta det første steget og kos deg i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lugga Skrevet 15. januar 2012 #8 Del Skrevet 15. januar 2012 Dere er begge voksne så dette er ingen problem. La han ta det første steget og kos deg i mellomtiden Han er en ganske så sjenert fyr og dermed ikke en som er særlig "på". Derfor er han litt vanskelig å tolke. Når vi er sammen er alt helt supert, men når vi er fra hverandre da tenker jeg at han kanskje ikke er så ivrig på meg likevel. I grunnen er følelser ganske unødvendige, ofte skaper de litt for mye bry, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. januar 2012 #9 Del Skrevet 15. januar 2012 Misvisende overskrift! Du er vel ikke på fjortisjakt når mannen er 25 år! Og ti års aldersforskjell er peace of cake og ikke noe problemhvis man har de riktige følelsene for hverandre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #10 Del Skrevet 15. januar 2012 Min erfaring er at det er den yngste som stiller svakest mht. følelser og fornuft i et sex/fest/morro-forhold. Men de fleste 25 åringer er såpass reflekterte at de vet litt om hva de holder på med. Jeg vil anbefale og vente litt med å ta opp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lugga Skrevet 15. januar 2012 #11 Del Skrevet 15. januar 2012 Misvisende overskrift! Du er vel ikke på fjortisjakt når mannen er 25 år! Og ti års aldersforskjell er peace of cake og ikke noe problemhvis man har de riktige følelsene for hverandre. Det føles som fjortisjakt, med tanke på tidligere erfaringer Om vi bare finner ut av disse følelsene begge to, da blir det kanskje piece of cake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lugga Skrevet 15. januar 2012 #12 Del Skrevet 15. januar 2012 Min erfaring er at det er den yngste som stiller svakest mht. følelser og fornuft i et sex/fest/morro-forhold. Men de fleste 25 åringer er såpass reflekterte at de vet litt om hva de holder på med. Jeg vil anbefale og vente litt med å ta opp dette. Vi har heldigvis ikke bare truffet hverandre når det har vært festlige lag Men jeg tror jeg skal følge rådet ditt og vente med å ta det opp. Har jo ingen hastverk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 15. januar 2012 #13 Del Skrevet 15. januar 2012 Drit i alder. Har dere følelser for hverandre så har dere det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #14 Del Skrevet 15. januar 2012 Min kjære er nesten ti år yngre enn meg. Jeg synes egentlig det er ganske hot, og han er så fin. Jeg er egentlig veldig glad for at den store, gjensidige forelskelsen skjedde med en vakker ung mann som ham, og ikke en gammel skrukk ti år eldre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lugga Skrevet 15. januar 2012 #15 Del Skrevet 15. januar 2012 Min kjære er nesten ti år yngre enn meg. Jeg synes egentlig det er ganske hot, og han er så fin. Jeg er egentlig veldig glad for at den store, gjensidige forelskelsen skjedde med en vakker ung mann som ham, og ikke en gammel skrukk ti år eldre Så fint å høre Jeg føler jo fortsatt at vi er på bli kjent stadiet, så jeg er villig til å gi dette tid. Og jeg gjør alt for ikke å ha følelser, for jeg føler at jeg er for gammel for han. Nå skal ikke utseende bety alt, men er helt klart mer tiltrukket av de som er yngre, men første gang jeg har hatt følelser for en så ung mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freud Skrevet 15. januar 2012 #16 Del Skrevet 15. januar 2012 Sånne forhold ( middelaldrende kvinne - ung mann) funker så godt som aldri over tid ifølge vitenskapen. Men bare kjør på, fyren er jo myndig. Jeg er mer bekymret for deg, nå han om relativt kort tid finner seg en annen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #17 Del Skrevet 15. januar 2012 Sånne forhold ( middelaldrende kvinne - ung mann) funker så godt som aldri over tid ifølge vitenskapen. Men bare kjør på, fyren er jo myndig. Jeg er mer bekymret for deg, nå han om relativt kort tid finner seg en annen:) Ja, omsorgen lyser av deg... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lugga Skrevet 15. januar 2012 #18 Del Skrevet 15. januar 2012 Sånne forhold ( middelaldrende kvinne - ung mann) funker så godt som aldri over tid ifølge vitenskapen. Men bare kjør på, fyren er jo myndig. Jeg er mer bekymret for deg, nå han om relativt kort tid finner seg en annen:) Så godt som aldri, okej, hvor er forskningen du refererer til? Her er det ikke snakk om å kjøre på noe som helst, luftet tankene mine her inne og tar med meg de rådene jeg synes gir mening og virker fornuftige En ting er sikkert, jeg er i din målestokk en middelaldrende dame, så meg trenger du ikke bekymre deg for! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #19 Del Skrevet 15. januar 2012 Hahahahah, en dame på 35 er IKKE middelaldrende......Kos deg! Mannen er voksen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 15. januar 2012 #20 Del Skrevet 15. januar 2012 Kjør på med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå