Gjest gjesst Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Min vekt har gått mye opp og ned de siste årene. Det hele toppet seg vel for noen år siden da jeg var oppe i 74 kg, jeg er 160 høy så dette var ganske mye. Jeg spiste skikkelig usundt, pølse, snop, brus hver dag. Jeg var også på denne tiden sammen med en mann som ødela selvbildet mitt, han sa: enten går du ned i vekt, eller så går jeg fra deg! Jeg valgte da og gå ned i vekt, eller rettere sagt jeg sluttet nesten å spise. Jeg hadde en eller to brødskiver til frokost, og middag. Det var det enenste jeg spiste. For et år siden var jeg nede på det laveste 47 kg. Jeg var veldig tynn, var nok bein som "stakk ut" men jeg følte meg bra med meg selv! men jeg var nok ikke frisk i "hode" redd for å spise mat med fett i, nesten ikke noe snop eller kaker. Så traff jeg min nåværende samboer, jeg begynnte å spise mer normalt og snop som kos i helgene. Men vekten min går bare en vei og det er opp. Så nå er jeg oppe i 57 kg! på ett år har jeg gått opp 10 kg! og jeg føler ikke jeg spiser såå mye mer enn før. Jeg spiser frokost en eller to brødskiver med pålegg, lunsj to brødskiver og middag og gjerne frukt til kvelds, hvis jeg jobber dag. Når jeg jobber kveld spiser jeg middag i 1-2 tiden, to brødskiver på jobb og gjerne middagsrester eller brødskive når jeg er ferdig på jobb. Nå er jeg livredd for at jeg skal bli feit igjen!! For hver ting jeg putter i munnen får jeg dårlig samvittighet! Jeg tenker at nå eser jeg ut, kjenner dobbelthaka presser seg frem! Jeg har en aktiv jobb og prøver å gå tur hver dag! Hva skal til for at jeg skal klare å holde vekta? vil så gjerne ligge på rundt 50-52 kg, jeg blir helt sliten av å gå rundt å hele tiden tenke på mat og ha dårlig samvittighet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå