Gå til innhold

Baby putter hendene i munnen....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann, jeg har en liten sønn på litt over 2mnd. Han har aldri vært en gulpebaby, men nå etter at han har oppdaget hendene sine så har han begynt å kaste opp/gulpe. Han stapper hendenee sine så langt inn han klarer og da kommer jo maten selfølgelig opp.

Noen som har vært borti det samme og har en god ide til hva jeg kan gjøre? Jeg har prøvd å gi han tutten men den er han ikke så glad i, han foretrekker pupp :kgbaby:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig tidlig form for bulimi.

Skrevet

Alle babyer putter hendene sine i munnen, så det er dessverre fint lite du kan gjøre for å unngå det.

Skrevet

Heh, tusen takk for konstruktivt svar. Var ikke klar over at bulimi kunne utvikles i så ung alder. :ironi:

Skrevet

Prøvd med smokk???

Skrevet

Å putte hendene er helt vanlig og faktisk ganske viktig, det er slik babyen blir kjent med hendene sine. Senere putter de alt mulig inn i munnen, leker, fjernkontrollen til tvn osv.

Skrevet

Det er helt normalt! Vår gutt har fått neven så langt inn i munnen at han har kastet opp eller gulpet 2 ganger :fnise: Det virker som han lærte av det, for vi har ikke sett at han har gjort det de to siste månedene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...