CathFoto Skrevet 19. januar 2012 #21 Skrevet 19. januar 2012 Den danses på Mono, men det er jo ikke disko.
Wonders Skrevet 20. januar 2012 #22 Skrevet 20. januar 2012 Det er veldig labert med uteliv om man tenker disco i Oslo. Det virker som det blir lagt ned hver 6 måned, bytter navn og er stengt 6 måneder... Veldig ustabilt. Jeg danser ikke på en pub, det bør være dj og skikkelig dansegulv. Ikke to spotter med blå og grønn farge som blinker, men skikkelig lys og lydanlegg. Onkel Donald har realt dansegulv, eneste stedet det går ann å feste på synes jeg... Det har ikke det aller kuleste klientellet, men størelsen er bra, det er mange barer, pluss servitører, kul musikk ! 1
sukkerpia Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #23 Skrevet 26. januar 2012 Hadde det kjempe flott i Oslo! :-) Ble så vi dro på joe's ikke så langt unna aker brygge :-) Var kjempe gøy, ikke så for stor uteplass og mye liv :-D
Wonders Skrevet 26. januar 2012 #24 Skrevet 26. januar 2012 sportsbar... http://joesbar.no/documents/40.html Glad dere koste dere... 1
Gjest Badabing Skrevet 27. januar 2012 #25 Skrevet 27. januar 2012 Danses det på Mono? Har jeg ikke vært borti. Dog jeg stort sett har vært der på fredager. Isåfall er det greit å bli orientert så jeg kan slutte å gå der Hva? Det danses da på Mono! *håper jeg ikke har innbilt meg alle de rundt meg på dansegulvet* Men om man skal danse til den typen musikk (som de gjerne spiller litt utover på kvelden), er det bedre å gå på Ryes. Selv holder jeg meg langt unna disco. Snorrecompagniet er vel nedlagt, og det er siste plassen jeg danset til sånn musikk. Sier vel sitt
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #26 Skrevet 28. januar 2012 Hva med utsteder der de spiller partymusikk a la "det siste"? Guetta og slik Skikkelig dansemusikk. Stedet må ikke tiltrekke seg alle Oslos snobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå