sukkerpia Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Heisann. Reiser til oslo til helgen med en vennine, og vi har planer med og feste! Har aldri festet i oslo før, og trenger virkelig tips!!! HVOR skal vi dra lørdagskveld, når vi elsker disco,dansing og høy partyfaktor? Er 22år, så kommer vel inn de fleste plasser. Håper noen har noen tips til oss! Vi skal foresten bo i oslo sentrum, så det må være et disco som er sentralt! Håper på MASSE svar!! :D
Envy Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Tempest er i min oppfatning det beste utestedet i Oslo! Har hatt det så sinnsykt mye gøy der! Fin, variert musikk. Glade folk. Ok priser og 20-årsgrense. Det er heller ikke langt unna sentrum, ligger i Rosenkrantzgate, rett ved rådhuset
CathFoto Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Fisk og vilt, Mono og Internasjonalen rundt Youngstorget. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Fisk og vilt, Mono og Internasjonalen rundt Youngstorget. Ingen av de stedene er da disco! 2
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 så ikke denne tråden før nå jeg- men er nyskjerrig på hvor dere endte opp? hadde dere det morro? ble det no action?
CathFoto Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Det er utesteder man kan danse på. Ikke sikkert ts var så bokstavelig.
sukkerpia Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2012 så ikke denne tråden før nå jeg- men er nyskjerrig på hvor dere endte opp? hadde dere det morro? ble det no action? Har ikke dratt enda, det er i helgen vi skal til oslo :-)
sukkerpia Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2012 er det virkelig ingen flere som har en plass og anbefale!? Men tror vi har bestemt oss for plass, det bli luux! :-) Har fått oss inn på gjestelisten, håper det blir gøy! :-D
Envy Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Dra på Elsker, da vel. Elsker er gøy det! Utrolig mange morsomme, fargerike mennesker, det er bra musikk og ikke cc. ..men om ts er hetero og på sjekkern er vel ikke det helt stedet 1
sukkerpia Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2012 Elsker er gøy det! Utrolig mange morsomme, fargerike mennesker, det er bra musikk og ikke cc. ..men om ts er hetero og på sjekkern er vel ikke det helt stedet Er hetro ja :-)
sukkerpia Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2012 Tempest er i min oppfatning det beste utestedet i Oslo! Har hatt det så sinnsykt mye gøy der! Fin, variert musikk. Glade folk. Ok priser og 20-årsgrense. Det er heller ikke langt unna sentrum, ligger i Rosenkrantzgate, rett ved rådhuset Var på hjemmesiden, og det så mere ut som en fotball pub. Og er ikke det vi er ute etter! Ser ut som vi bestemte oss for Luux ja :-)
Envy Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 Var på hjemmesiden, og det så mere ut som en fotball pub. Og er ikke det vi er ute etter! Ser ut som vi bestemte oss for Luux ja :-) Det er fotballpub på dagen, men ikke når natten senker seg. Tro meg, jeg er allergisk mot fotball, hadde IKKE hengt på en fotballpub. I mine øyne er luux et snobbested.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke dratt enda, det er i helgen vi skal til oslo :-) aaah, men da kan jeg komme med forslagene mine foresten ville jeg ikke anbefalt luux jeg heller! for et tragisk grusomt snobbested om du ikke er suuuuperdeilig med langt blondt hår og svære pupper, kan du glemme å få oppmerksomhet :gjeiper: jeg kan jo tipse om barbeint, cafe sør (det er ikke sånn ånkli danse-dansested, men alikvell fult mulig å danse for det, mange gjør det! det er en DJ der da!), Emil og samuel er litt av samma greia som luux,men det finnes en og annen som ikke er snobb der i blandt, ett glass, hard rock, friday ( de 2 siste er aaalltid overfulle men) ,eller noen av mine favoritter: horgans!! , jaeger, lorry, , dr. jekylls 1
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 hahaaa....den posten var jo ikke meningen å skrive som ab... første gang jeg skrev som ab! 1
Wonders Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Dra på Elsker, da vel. Elsker er homse/lespe sted, morro, men dog... Tempest lukter muggene tepper, piss og rullings, man må være bra full for å kose seg. Emil og Samuel er stengt til sommeren. horgans!! , jaeger, lorry, , dr. jekylls Dette er pub, ikke dico. Luxx er det bare for småjenter. Budda ved Aker brygge, undergang ved Statoil der er det bra, og fullt. Munkedamsveien , 0250 Oslo I Møllergata ligger nok et nyoppusset sted, gamle Sikasikamiko eller åssend et skrives. I den gaten ligger også Sosialen, men det er ikke no typisk disco, blir nærmere pub. Man kan jo kose seg samme hvor man er, bare man er i godt selskap... dette er ingen fasit, bare mine erfaringer... Endret 19. januar 2012 av Wonders 2
Gjest NozMonster Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 horgans!! , jaeger, lorry, , dr. jekylls Dette er pub, ikke dico. jojo, men jeg tenkte bare ut steder hvor en kan danse jeg da..
Rainbow Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Elsker er slitsomt! Baaare Gran Prix og Carola som spilles, og det er FULLT av folk så man må gå i trengsel mellom baren, doen og sitteplaser (hvis man er heldig å få noen). Slitsomt!! Og jeg er lesbisk. Men det er lagt så veldig opp for homsene, ikke så mye for alle andre.
Gjest norah Skrevet 19. januar 2012 #19 Skrevet 19. januar 2012 Fisk og vilt, Mono og Internasjonalen rundt Youngstorget. Danses det på Mono? Har jeg ikke vært borti. Dog jeg stort sett har vært der på fredager. Isåfall er det greit å bli orientert så jeg kan slutte å gå der
Gjest NozMonster Skrevet 19. januar 2012 #20 Skrevet 19. januar 2012 Danses det på Mono? Har jeg ikke vært borti. Dog jeg stort sett har vært der på fredager. Isåfall er det greit å bli orientert så jeg kan slutte å gå der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå