Gjest care Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 En hjemmeside som vi klarte å stenge for ca. ett år siden, er nå tydeligvis tilbake igjen. Vi SKAL få bort denne siden enda en gang! En japaner i New York holder på å avle og selge katter som kalles for BONSAI CATS. Det høres jo i og for seg fint ut, kanskje ,om det ikke hadde vært for at disse kattene, som blir gitt et muskelavslappende middel, puttes i en flaske, og blir stengt inne i flasken hele livet!! Kattene blir matet gjennom ett rør og har en liten slange for avføring. Kattens benstruktur former seg etter flasken etter hvert som den vokser, og former seg etter flaskens form. Kattene får aldri sjanse til og strekke på seg. De blir brukt som originale og eksklusive pyntegjenstander. Disse umenneskeligheter er siste trend i New York, Kina, Indonesia og New Zealand . Hvis du klarer det, så kan du ta en titt inne i eller se metoder som brukes for å trykke inn kattungene i flasken. Protestlisten MÅ oppnå 500 så VÆR SÅ SNILL!!!!!!!! kopier (lag altså en ny mail og skriv ditt navn lengst nede på siden) og send til ALLE du kjenner. Om du ser at den har oppnådd 500 navn så send mailen til: [email protected] De som har lyst på denne mailen for å registrere seg og sende videre, bare si i fra så sender jeg den på privaten din. P.s jeg har ikke klart å se på innslaget - klarer du?? Denne linken ble diskutert her på KG for få dager siden, du kan lese mer på den. Også der fjernet jeg selve linken, den inneholder ting vi ikke vil lese her på KG. Det er flere som har bekreftet at dette er en spøk, og godt er det. Tusenfryd - moderator _________________ (care)1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-21 10:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 Greit at man ønsker å stoppe sånt, men det er en dårlig spøk. Har fått denne mailen med jevne mellomrom de siste 2 årene. Det er bare tøys. Men om noen gidder å stoppe spøken så værsågod! Det har vært masse kampanjer for å få stoppet den hver gang. Muligens er det noen som tjener penger på "underskriftskampanjer" og som sender ut disse mailene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 Det er fint å engasjere seg i både dyr og menneskers velferd. MEN, hvis du ser nøye på denne siden, så ser du lett at det ikke er ekte. Siden er nok ment humoristisk eller provoserende. Du vil kanskje si at det ikke er spesielt morsomt å spøke med mishandling av dyr. Gjerne det, men bruk heller tiden på å engasjere deg i virkelige problemer istedet for dette tøyset. Ha en glad dag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Dette må jo være tull! Men uansett er det jo bare å anmelde siden! Trenger da vel sørenmeg ikke underskriftskampanje for å stoppe sånt! det er jo dyremisshandling! Det eneste man oppnår med underskriftkampanje er jo at flere får vite om sidene, mens de bare bør fjernes.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 Greit hvis det er en bløff. Jeg klarte ikke å se på siden, men det skal jeg gjøre nå. Og til Lula: Til din orientering så er jeg så heldig at jeg jobber med noe som engasjerer meg i hverdagen samtididg som det har høy samfunnsnytte.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå