Tusenfryd Skrevet 1. januar 2004 #21 Del Skrevet 1. januar 2004 13. dag jul - det er vel 6. januar det... oki, da spørs det om det ikke blir lørdag eller søndag - siden det er minimalt med julepynt her likevel. Vi har ikke feiret julen hjemme i år, så... Men lenger enn ut i uken, vil jeg ikke ha dte her. Det er det beste å pynte til jul - men som en god nummer to er det å få fjernet nisser og spetakkel... blir så rent og friskt av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. januar 2004 #22 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har vært så lite hjemme at jeg nesten føler at jeg pynta forgjeves i år. Men samtidig blir det litt feil å ha pynten for lenge også, julefølelsen er jo liksom over. Jeg røsker det nok ut i løpet av helga, tenker jeg. Gudene vet hvor jeg skal gjøre av treet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 1. januar 2004 #23 Del Skrevet 1. januar 2004 Rydda bort jula i kveld jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå