Salamandra Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Nå har jeg hivi ut julen jeg... :o Er litt tidlig, selv til meg å være (pleier å kaste ut julen 1 nyttårsdag), men siden vi skal flytte om 10 dager måtte jeg ta det nå. Koselig å pynte, men jeg syns nesten det er vel så deilig å få julen ut igjen jeg, vaske litt, og komme tilbake til "normalen".. Er det bare meg eller er det flere som får litt kvelningsfornemmelser av glitter og nisser sånn ca 4 juledag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 :o Satt den jo inn lille julaften jo, nei julen skal stå til 13. dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Nææh, nyter julen så lenge den varer jeg. Tre og alt. Så det skal få stå til etter nyttår- 13. dag jul er det ikke så??!! :D Men om jeg skulle flytta tror jeg at jeg hadde gjort det samme som deg ja.. Hadde blitt litt nært oppi flyttinga om jeg i tillegg skulle "bekymre" meg for å pakke ned julen med alt det innebærer ( les* granbarnåler OVERALT osv. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg pyntet til jul forrige søndag jeg da, har mer glede av julepynten i dagene før jul enn etter.. 8 dager med julepynt holder i massevis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. desember 2003 #5 Del Skrevet 29. desember 2003 Her kommer det til å stå til min kjære ber på sine bare knær om at jeg må hive den ut. Men forstår deg siden du skal flytte da. Men elsker julepynten og alle lysene i hele stuen. Nisselandsbyen min er den siste som blir pakket ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 Hiver den ut på lørdag jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. desember 2003 #7 Del Skrevet 29. desember 2003 Mitt ryker ut 1.nyttårsdag. Da er jula definitivt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #8 Del Skrevet 29. desember 2003 Har vært og kjøpt meg mer pynt på salg i dag jeg, skal kose meg å sette det opp når jeg får husfred..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2003 #9 Del Skrevet 29. desember 2003 1. Nyttårsdag ryker treet ut - ingen bønn! Koselig med julepynt før jul og til nød romjulen - etter nyttårsaften er jeg klar for vanlig stue igjen, så derfor drar jeg frem mesteparten av pynten en uke før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 29. desember 2003 #10 Del Skrevet 29. desember 2003 :o Satt den jo inn lille julaften jo, nei julen skal stå til 13. dag. Helt enig!!! :D Er det ikke noe som heter at man kan ha pynten til 20. dag jul også, hvis man vil??? Eller har jeg drømt det??? Smurfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 29. desember 2003 #11 Del Skrevet 29. desember 2003 Helt enig!!! :D Er det ikke noe som heter at man kan ha pynten til 20. dag jul også, hvis man vil??? Eller har jeg drømt det??? Smurfa. Eller til påske, kanskje? I min barndom var det jul helt til 20. dag (13. jan.). Sjøl tenker jeg at 13. dag får holde! Men vi pynter ikke så mye heller. Kannskje derfor jeg ikke blir så lei? Fort gjort å kaste ut treet, rydde bort hadeland-nissene og juleduken på salongbordet. Blomstene kan stå til de visner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2003 #12 Del Skrevet 29. desember 2003 Nei, her beholder vi julen til 13. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 29. desember 2003 #13 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er kanskje unødvendig å hive ut fruktfatet og sjokoladeskåla? Har ikke pynta til jul, nemlig. Bare vasket, men sammen med div. talgelys og mandariner i en kurv, er det mer enn koselig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 29. desember 2003 #14 Del Skrevet 29. desember 2003 Skjønner deg godt, Salamandra. Jeg trives også best med julepynten før jul, og gleder meg til å få all pynten ut. På grunn av barnet lar jeg det stå til første nyttårsdag. Da er det definitivt julefritt i mitt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2003 #15 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er kjempekoselig å pynte.. men nå ville jeg gjerne "kastet" den ut .. men gidder ikke.. så er det noen som har lyst til å forbarme seg over julepynten min (og meg..) ... så er det bare å melde seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #16 Del Skrevet 29. desember 2003 *melder seg* Bare send all julepynten din til meg du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 1. januar 2004 #17 Del Skrevet 1. januar 2004 Vår jul er definitivt ute i morgen! Jeg og koser meg mest i førjulstiden, og nå er det ikke jul for meg i hele tatt, så da skal den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 1. januar 2004 #18 Del Skrevet 1. januar 2004 Vanligvis pleier jeg å kaste ut jula 1. januar, men i år blir det ikke før søndag. Vi skal ha fest på lørdag, og da får pynten og treet stå så lenge. Synes jula har gått så fort i år, så da har det ikke noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. januar 2004 #19 Del Skrevet 1. januar 2004 Jag vill nog ha kvar julpynten (har inte så mycket, någon tomte, ett pepparkakshus och gran) till 6:e januari. Brukar vilja ha städat undan julen innan jag fyller år (9 jan). I år tog vi bort gran och pynt redan i dag. Vi ska ja ha barn när som helst. Tänkte att han kanske är rädd för julgranen och inte vill titta ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2004 #20 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har kastet ut julen i dag, 1. januar. Deilig å starte det nye året uten alt for mye pynt, også synes jeg julen er definitivt over etter nyttårsaften. Har tatt av lysene på juletreet utenfor også. Litt trist at det er helt mørkt utenfor igjen, men lanternen jeg fikk til jul står og brenner ute på trappa. Det hjelper litt det. Liker julen best før og i julen jeg, derfor pynter jeg som flere andre her heller litt tidligere til jul enn å beholde julepynten langt ut i januar. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå