Gå til innhold

FRP der de hører hjemme!


Gjest Fredag

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg faktisk, men hva en innbitt politisk motstander mener om FrPs politikk er ikke hva som skal styre oss. Vi må få formidlet politikken vår ut .

Det er utfordringen .

Så om en AP velger sier at Siv Jensen er udugelig , så betyr ikke det at hun faktisk er det .

Akkurat som alle tullinger som uttaler seg om AUF lederen , som jo er en AUF sak .

Eller alle de som sier (og ja det er mange , jeg er ikke en av dem) at Jens er inkompetent , og ødelegger landet. Jeg regner ikke med at det får AP til å ville bytte ut Jens for å tekkes andre partiers velgere ?

Mener du at Jensen og Sandberg har håndtert interne saker om seksualsaker og alkohol på talerstolen like bra som Karli I ville klart da han var partileder? Mener du partiledelsen i dag har den samme kommunikasjonsevnen i media som tidligere ledeler hadde? Du skriver om at dere må få formidlet politikken deres ut. Hva mener du er gjort feil der og hos hvem ligger ansvaret for de feilene?

Jeg mener at Karl I i sine beste dager hadde en evne til å få oppmerksomhet i media og kommunikasjonsevne på TV som var av et helt annet kaliber enn den ledelsen som FRP har i dag. Han hadde også bedre evne til å hevde seg som en ubestritt leder. Sliter med å se at skjerping skal være nok til å få jensen og Sandberg opp på samme nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du at Jensen og Sandberg har håndtert interne saker om seksualsaker og alkohol på talerstolen like bra som Karli I ville klart da han var partileder? Mener du partiledelsen i dag har den samme kommunikasjonsevnen i media som tidligere ledeler hadde? Du skriver om at dere må få formidlet politikken deres ut. Hva mener du er gjort feil der og hos hvem ligger ansvaret for de feilene?

Jeg mener at Karl I i sine beste dager hadde en evne til å få oppmerksomhet i media og kommunikasjonsevne på TV som var av et helt annet kaliber enn den ledelsen som FRP har i dag. Han hadde også bedre evne til å hevde seg som en ubestritt leder. Sliter med å se at skjerping skal være nok til å få jensen og Sandberg opp på samme nivå.

Det står du selvfølgelig fritt til å mene, hva jeg mener om saken holder jeg for meg selv .

jeg kan bare si at Carl er den beste partilederen vi har hatt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står du selvfølgelig fritt til å mene, hva jeg mener om saken holder jeg for meg selv .

jeg kan bare si at Carl er den beste partilederen vi har hatt .

Kom igjen da! :) Fortell hva du mener. Du pleier da å skrive din ærlige mening om politiske motstandere. Hvorfor skjule deg bak taushet nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen da! :) Fortell hva du mener. Du pleier da å skrive din ærlige mening om politiske motstandere. Hvorfor skjule deg bak taushet nå? ;)

Derfor,hehe.

Ellers pleier jeg ikke å personklassifisere mine politiske motstandere, politikken er mye mer interessant .

Politiske motstandere er folk som er like opptatt av politikk som meg, vi er bare ikke enig i løsningene.

Folk som er mest opptatt av hotell cesar og Skavlan kan jeg derimot betakke meg for .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen som er ved sine fulle fem kan stemme FRP, så dette var en gledelig nyhet for min del ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at noen som er ved sine fulle fem kan stemme FRP, så dette var en gledelig nyhet for min del ;-)

Frp har flere fornuftige standpunkter enn f.eks. SV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen som er ved sine fulle fem kan stemme FRP, så dette var en gledelig nyhet for min del ;-)

Skjønner ikke at noen som er ved sine fulle fem kan kritisere folk for å ha politisk stemmefrihet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg at rasistpartiet FrP snart havner under sperregrensen hvor de hører hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...