Gå til innhold

FRP der de hører hjemme!


Gjest Fredag

Anbefalte innlegg

For første gang på 16 år har FrP under 10% oppslutning:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10075494

Fy fader så deilig!!!

Endelig blir dette møkkapartiet straffet av det norske folk. Det er vel grenser for hvor lenge disse liksom-politikerne som er mer opptatt av sex og underslag skal få fortsette å heve høye lønninger på stortinget.

Applaus!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg ikke stemmer Frp gleder det meg mye, mye mer å se at SV, SP og Rødt ligger nede som ubetydelige bakgårdspartier enda. Deilig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP burde være nede på SV nivå

La oss glede oss likevel. Så håper vi neste gledesbudskap er at både SV og FRP er under sperregrensa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg ikke stemmer Frp gleder det meg mye, mye mer å se at SV, SP og Rødt ligger nede som ubetydelige bakgårdspartier enda. Deilig!

Enig, vekk med ytterkantpartiene, så kan vi få et godt og stabilt styre. Min drøm er at Høyre og Ap skal kaste stoltheten overbord og styre sammen. Da kunne vi for første gang på mange, mange år hatt en regjering som et flertall av befolkningen kan støtte. Det begynner å bli lenge siden sist. Vi har jo så lenge mange av oss kan huske bare hatt mindretallsregjeringer og nå de to siste periodene regjeringer som har flertall på stortinget men ikke i folket. Det gleder meg at 2/3 av befolkningen nå vil stemme på Høyre eller Ap. Man kan alltids håpe at ytterkantspopulismen er lagt død for en stund fremover. Håper på SV under sperregrensen ved neste valg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

Håper på SV under sperregrensen ved neste valg.

Jeg også! Jeg leser i artikkelen noe om 2 mandater fra Rødt på Stortinget? Det er 2 for mye. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, vekk med ytterkantpartiene, så kan vi få et godt og stabilt styre. Min drøm er at Høyre og Ap skal kaste stoltheten overbord og styre sammen. Da kunne vi for første gang på mange, mange år hatt en regjering som et flertall av befolkningen kan støtte. Det begynner å bli lenge siden sist. Vi har jo så lenge mange av oss kan huske bare hatt mindretallsregjeringer og nå de to siste periodene regjeringer som har flertall på stortinget men ikke i folket. Det gleder meg at 2/3 av befolkningen nå vil stemme på Høyre eller Ap. Man kan alltids håpe at ytterkantspopulismen er lagt død for en stund fremover. Håper på SV under sperregrensen ved neste valg.

Takk og pris for ytterkantpartiene. AP og Høyre sammen.. Hva ville skjedd med miljøet og menneskene da, hvis kun pengene fikk styre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo flere muslimer som stemmer sosialistisk da. Kanskje man bare har spurt de? Lurer også på om de vil ha mere av muslimske regler i samfunnet Og det vil kanskje også de etniske nordmennene som støtter Ap ha?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slapp av, vi kommer tilbake, meningsmålinger mellom valg betyr ingenting. FrP har alltid gjort det bedre i valg når vi er langt nede før valg .Det fører bare til at folk må skjerpe seg .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, vekk med ytterkantpartiene, så kan vi få et godt og stabilt styre. Min drøm er at Høyre og Ap skal kaste stoltheten overbord og styre sammen. Da kunne vi for første gang på mange, mange år hatt en regjering som et flertall av befolkningen kan støtte. Det begynner å bli lenge siden sist. Vi har jo så lenge mange av oss kan huske bare hatt mindretallsregjeringer og nå de to siste periodene regjeringer som har flertall på stortinget men ikke i folket. Det gleder meg at 2/3 av befolkningen nå vil stemme på Høyre eller Ap. Man kan alltids håpe at ytterkantspopulismen er lagt død for en stund fremover. Håper på SV under sperregrensen ved neste valg.

Ja helt enig. Så kan vi forby avskaffe alle andre partier også, så kan vi endelig få virkelig stabile forhold!

Endret av Hm..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slapp av, vi kommer tilbake, meningsmålinger mellom valg betyr ingenting. FrP har alltid gjort det bedre i valg når vi er langt nede før valg .Det fører bare til at folk må skjerpe seg .

Dere gjorde det da vitterlig rimelig skralt i siste valg.

Sliter forøvrig med å se at skjerping er nok for Jensen og Sandberg. De har ganske enkelt ikke evnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere gjorde det da vitterlig rimelig skralt i siste valg.

Sliter forøvrig med å se at skjerping er nok for Jensen og Sandberg. De har ganske enkelt ikke evnene.

Vi får vel se, forøvrig spiller det liten rolle hva innbarka politiske motstandere mener , jeg regner ikke med at du stemmer FrP uansett ?

Jeg regner ikke med at SV bryr seg om hva jeg mener om deres nye lederkandidater heller .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vel se, forøvrig spiller det liten rolle hva innbarka politiske motstandere mener , jeg regner ikke med at du stemmer FrP uansett ?

Jeg regner ikke med at SV bryr seg om hva jeg mener om deres nye lederkandidater heller .

Når dere taper oppslutning i valg så er det ikke politiske motstandere som kommer med sin mening det er tidligere velgere som vender dere ryggen.

Jeg er forøvrig AP medlem. Innbarka politisk motstander er jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det er gøy at Jens Stoltenberg prøver å finne hull i sin egen skattepolitikk. Dobbeltmoralistisk!

Stolt FRPvelger her! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere taper oppslutning i valg så er det ikke politiske motstandere som kommer med sin mening det er tidligere velgere som vender dere ryggen.

Jeg er forøvrig AP medlem. Innbarka politisk motstander er jeg. :)

Det skjønner jeg faktisk, men hva en innbitt politisk motstander mener om FrPs politikk er ikke hva som skal styre oss. Vi må få formidlet politikken vår ut .

Det er utfordringen .

Så om en AP velger sier at Siv Jensen er udugelig , så betyr ikke det at hun faktisk er det .

Akkurat som alle tullinger som uttaler seg om AUF lederen , som jo er en AUF sak .

Eller alle de som sier (og ja det er mange , jeg er ikke en av dem) at Jens er inkompetent , og ødelegger landet. Jeg regner ikke med at det får AP til å ville bytte ut Jens for å tekkes andre partiers velgere ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...