Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet

Da får du sette deg ned da vettu, om det er så vanskelig... Ingen regel som sier at gutter MÅ stå.

jeg gjør det vøttø

bedre enn å tisse over hele badet :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet
jeg gjør det vøttø

bedre enn å tisse over hele badet :wink:

*applaus*

Gjest GreenSky
Skrevet
det er ikke allltid så lett å treffe..

strålen går ikke alltid rett frem... eller ned..

det er verst rett etter sex da er det umulig å tisse i do

Nei, men da kan det jo være greit å tørke opp etter seg. (Men her går seff du foran som et godt eksempel, søte lurvis :wink: )

Gjest lurven
Skrevet

Nei, men da kan det jo være greit å tørke opp etter seg. (Men her går seff du foran som et godt eksempel, søte lurvis :wink: )jada man tørker det bae opp med sokken :hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet

Med sokken...? Sparer dere på dopapiret?

Gjest lurven
Skrevet
Med sokken...? Sparer dere på dopapiret?ja det er mye billigere med sokk
  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

hva er unitoalett? ser det annerledes ut?

Skrevet

Når dopapiret er slutt... byttes ikke rullen ut... - men den nye rullen tas i bruk og settes på gulvet/legges oppå den tomme.. eller den byttes ut -- og den tomme hylsen settes oppå søppelkassen...  (- og så spaserer den av seg selv oppi søppelkassen... :ler: )

Hva kommer det av...   :sjarmor:

Bor du hjemme hos meg? :ler:

Unitoalett = felles toalett for kvinner og menn.

Skrevet

Igrunnen er det bedre med separerte toalett når man er ute iallfall. Det er utrolig at køen til jentetoaletten er 10 m lang, mens herretoalettene er fri for kø.. Da er det fint å bare gå inn der og late som om man er mann :kul:

• 2 uker senere...
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Gjør som jeg gjorde.

Var plaget med mye venner som ikke greide sikte godt nok, så jeg hengte opp en trakt i en snor fra taket. På veggen satte jeg opp en innrammet plakat med noe i nærheten av dette:

"Om du føler prestasjonsangst eller junior er krympet så mye at det er vanskelig å få tak i ham - bruk trakten. Dette gjelder også hvis du er trøtt, full eller for feit til å kunne se utstyret ditt."

Det hjalp. Tror folk tok hintet, aldri hatt problemer etterpå.

Er litt artig med det, menns liv går jo stort sett ut på å sikte inn greiene i et langt mindre hull enn klosettskålen.

Skrevet
Gjør som jeg gjorde.

Var plaget med mye venner som ikke greide sikte godt nok, så jeg hengte opp en trakt i en snor fra taket. På veggen satte jeg opp en innrammet plakat med noe i nærheten av dette:

"Om du føler prestasjonsangst eller junior er krympet så mye at det er vanskelig å få tak i ham - bruk trakten. Dette gjelder også hvis du er trøtt, full eller for feit til å kunne se utstyret ditt."

Er litt artig med det, menns liv går jo stort sett ut på å sikte inn greiene i et langt mindre hull enn klosettskålen.

ja men da tisser man jo som regel ikke

• 2 uker senere...
Skrevet
Gjør som jeg gjorde.  

Det var jaggu en god ide!!

...ut å kjøpe trakt i dag, jeg :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Er så glad for at jeg har eget toalett på jobben!

(er bare meg + sju menn her)

Skrevet

Hei.

På jobb er jeg mann og må bruke mannedo.

På fritiden er jeg jente og går på jentedo.

Jeg liker så godt jenterollen at jeg sitter alltid når jeg er på do, slipper da problemet med at strålen deler seg og ikke treffer.

Selv ute i naturen sitter jeg ned som jenter gjør.

Er enig at mange menn griser for mye på toalettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...