Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Kjære Sjef.

Jeg synes ikke ideen din om uni-toalett var særlig lur. Kanskje du synes det virket hipt og kult, men jeg synes ikke det.

Jeg synes ikke det er noe kult å sette seg i våte tissedråper på ramma.

Jeg synes heller ikke det er noe kult med inntørka tissedråper på ramma.

Jeg synes heller ikke det er noe særlig å halvveis stå/halvveis sitte for å unngå å sitte på tissedråpene.

Gutter, kan dere please lære dere å sikte litt bedre. - Ev. tørke opp.

Og tilfelle dere lurer: Dette var aldri noe problem tidligere før UT. (Uni-Toalett)

Kjære Sjef; Kan du ikke gi gutta et eget toalett hvor de kan søle så mye de bare vil? Pliiiis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter bør lære seg å SITTE om de ikke klarer å la være å søle. :x

Heng opp en plakat.

Skrevet

Det finnes en fantastisk Pondus-stripe om akkurat det der!

Poenget i stripen er at det er derfor mannfolka står når de skal sile potetene - fordi det er så grisete på setet :ler:

Skrevet

Liker ikke uno toaletter selv. Ble sjekka opp på do på et utested :klø: da var litt rart :klø:

Skrevet

Heng opp lapp med f.eks; Gå nærmere, den er ikke så lang som du ønsker den skal være..................

Gjest GreenSky
Skrevet
Heng opp lapp med f.eks; Gå nærmere, den er ikke så lang som du ønsker den skal være..................

:ler:

Ja, kanskje jeg skulle gjøre det!

Gjest GreenSky
Skrevet
Det finnes en fantastisk Pondus-stripe om akkurat det der!

Poenget i stripen er at det er derfor mannfolka står når de skal sile potetene - fordi det er så grisete på setet :ler:

Har du en link til den Pondus-stripa, skal jeg jammen printe den ut og henge den opp på toalettet!!

Gjest Tigerlily i.i.
Skrevet

når vi skal ha fest pleier jeg å henge opp en plakat over do der det står "tisser du på ringen/gulvet - slikk opp etter deg!"

gulvet og doringen pleier å være ren og fin, den. tror bare de trenger å bli minnet på det.

Gjest gjesta
Skrevet

Har du en link til den Pondus-stripa, skal jeg jammen printe den ut og henge den opp på toalettet!!

Prøvde å finne den, jeg leste den på dagbladet.no - men det er nok for lenge siden for den er ikke der nå.

Jeg har hengt den opp på Uni-doen på jobben, men jeg aner ikke om noen har tatt hintet :roll: Syntes i grunnen at skvettingen er like ille fremdeles, kanskje de som ikke treffer doen ikke er så flinke til å lese heller :lol:

Gjest GreenSky
Skrevet
når vi skal ha fest pleier jeg å henge opp en plakat over do der det står "tisser du på ringen/gulvet - slikk opp etter deg!"

gulvet og doringen pleier å være ren og fin, den. tror bare de trenger å bli minnet på det.

*ekle bilder i hodet!!!!* :kvalm:

Skrevet

Sett opp plakat med LITEN skrift over toalettet - da må de gå nær for å lese og dermed er problemet løst :ler:

Skrevet

Vi har heldigvis avskilte toaletter på jobb, men jeg opplever det hjemme da, har hatt kjærsten mye på besøk... og det å vaske doen er noe heeeelt annet når man har en mann i huset en det noen gang har vært når jeg stort sett er alene om den mesteparten av tiden... :o

Ikke at jeg har prøvd gutte-tiss, men doen er jo ikke SÅÅÅ liten da, burde ikke være umulig å treffe innenfor kanten??? :klø:

Gjest GreenSky
Skrevet
Vi har heldigvis avskilte toaletter på jobb, men jeg opplever det hjemme da, har hatt kjærsten mye på besøk... og det å vaske doen er noe heeeelt annet når man har en mann i huset en det noen gang har vært når jeg stort sett er alene om den mesteparten av tiden... :o  

Ikke at jeg har prøvd gutte-tiss, men doen er jo ikke SÅÅÅ liten da, burde ikke være umulig å treffe innenfor kanten???  :klø:

Logikken er enkel, siden du vet hvem "synderen" er:

DITT tiss - DU vasker!!!!

:kul:

Skrevet

Logikken er enkel, siden du vet hvem "synderen" er:

DITT tiss - DU vasker!!!!

:kul:

:Nikke: I grunnen!! Bare meg som er litt snill.. :oops: :lol: men jaggu, han skal få presisjonstisse dersom han ikke har lyst å bli dovasker ja!! :lol:

Gjest Poirot
Skrevet

Menn treffer om de vil, klarer de det ikke kan de SITTE.

Min samboer søler ikke, det vet jeg godt, for det er stort sett jeg som vasker badet. En gang hadde vi imidlertid en kamerat boende i 2 uker. Både jeg og sambo var SJOKKERT over hvor mye gris khan klarte å få til, på tross av at vi da vasket daglig.... Skulle trodd han var blind.

Skrevet

.. en annen ting som også snodig nok dukker opp på fellestoaletter... (og det skjedde ikke når vi hadde "hvert vårt")

Når dopapiret er slutt... byttes ikke rullen ut... - men den nye rullen tas i bruk og settes på gulvet/legges oppå den tomme.. eller den byttes ut -- og den tomme hylsen settes oppå søppelkassen... (- og så spaserer den av seg selv oppi søppelkassen... :ler: )

Hva kommer det av... :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Menn treffer om de vil, klarer de det ikke kan de SITTE.

Min samboer søler ikke, det vet jeg godt, for det er stort sett jeg som vasker badet. En gang hadde vi imidlertid en kamerat boende i 2 uker. Både jeg og sambo var SJOKKERT over hvor mye gris khan klarte å få til, på tross av at vi da vasket daglig.... Skulle trodd han var blind.

Ganske frekt av han i grunn. Er en gjest, så er en gjest. En oppfører seg ikke som "hjemme" da.

Gjest lurven
Skrevet

det er ikke allltid så lett å treffe..

strålen går ikke alltid rett frem... eller ned..

det er verst rett etter sex da er det umulig å tisse i do

Gjest Poirot
Skrevet
det er ikke allltid så lett å treffe..

strålen går ikke alltid rett frem... eller ned..

det er verst rett etter sex da er det umulig å tisse i do

Da får du sette deg ned da vettu, om det er så vanskelig... Ingen regel som sier at gutter MÅ stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...