AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #21 Skrevet 13. januar 2012 Fordi da er man mest sannsynlig for løs i magen. Hvis man har fast avføring og er frisk i magen blir det ikke noe å tørke... på en måte.. Da "klippes" kabelen av tvert.. Jeg har også dette problemet, selv om jeg ikke har løs mage. 1
Mynona Skrevet 13. januar 2012 #22 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har også dette problemet, selv om jeg ikke har løs mage. Har du sjekket tørketeknikken? 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #23 Skrevet 14. januar 2012 Det som skjer i slike tilfeller er at du ikke har tømt tarmen skikkelig. Når du må tørke deg kjempe mange ganger før papiret slutter å være brunt har du mest sannsynlig igjen en liten klump med bæsj helt nede ved rompehullet. Opplever dette en gang i blant selv, når jeg rett og slett ikke greier å trykke ut absolutt alt. Da pleier jeg å avslutte med våtserviett, og gå på do igjen litt senere
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #24 Skrevet 14. januar 2012 Våtserviett? Våtservietter skal ikke kastes i do
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #25 Skrevet 14. januar 2012 Vet ikke hvor mye dette hjelper, siden jeg ikke vet noe om deg ts, men jeg hadde endel problemer med dette før. Jeg var veldig inaktiv, men begynte så å trene styrke og kondisjon noen ganger i uken. Da ble problemet borte! Kommer tilbake om jeg har lengre pauser i treningen, men det er fordi at i mitt tilfelle er magen generelt bedre når jeg er aktiv. Og våtserviettene kaster vi i søppelposen på badet, ikke i doen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå