Gå til innhold

Utrolig irriterende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som syntes det er kjempeirriterende når man har vært på do, og uansett hvor lenge man tørker, så slutter det ikke å komme bæsj på papiret?

Hva gjør dere da? Jeg er rådvill :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våtserviett. Bleie. Bind.

Skrevet
:fnise: Våtserviett?
  • Liker 1
Skrevet

Noen andre som syntes det er kjempeirriterende når man har vært på do, og uansett hvor lenge man tørker, så slutter det ikke å komme bæsj på papiret?

Da vasker man seg.

• Liker 1
Skrevet

da har ikke magen det bra :gjeiper:

Jeg tenker fiber :gjeiper:

Skrevet

Da kjøper man bedre dasspapir:P Noe er ubrukelig og bare kliner alt utover:P

Skrevet

Da bør du endre kostholdet ditt... Kanskje du er laktoseintolerant?

Skrevet

Når det hender meg tar jeg litt vann på dopapiret og vasker skikkelig. Så tørker jeg over med tørt papir og det er fritt for brunt! ;)

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Våtserviett?

Om bajsen først er av en ikke fornuftig konsistens, og tørt toalettpapir ikke duger, er våtservietter beregna på barnestusser helt genialt :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg så forresten på "pinlige sykdommer" om dette en gang. En mann som trodde han "lakk" for det ble aldri tomt osv.. Men det viste seg at han hadde feil tørke teknikk :)

Du må altså huske å ikke tørke frem og tilbake, eller gni eller hva man skal kalle det, men heller tørke en gang bakover, så nytt papir. Ellers bare kliner du det bare utover.

• Liker 2
Skrevet

Jeg så forresten på "pinlige sykdommer" om dette en gang. En mann som trodde han "lakk" for det ble aldri tomt osv.. Men det viste seg at han hadde feil tørke teknikk :)

Du må altså huske å ikke tørke frem og tilbake, eller gni eller hva man skal kalle det, men heller tørke en gang bakover, så nytt papir. Ellers bare kliner du det bare utover.

Alvorlig? Går det an å ha feil tørketeknikk? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Ja... mannen på pinlige sykdommer hadde ikke gått lekk. han bare tørket seg feil :fnise: Det er jo faktisk pinligere enn å ha gått lekk da.. Altså.. å få på TV...

Skrevet

Ler og ler og ler av deg Mynona! Du er ekspert i å svare seriøst på vanskelige spørsmål. :lol:

• Liker 1
Skrevet

da har ikke magen det bra :gjeiper:

På hvilken måte begrunner dere svar som dette? Ikke frekt ment, jeg bare lurer. Hvordan konkluderer du med dette utifra opplysningene ts har gitt?

Skrevet

På hvilken måte begrunner dere svar som dette? Ikke frekt ment, jeg bare lurer. Hvordan konkluderer du med dette utifra opplysningene ts har gitt?

Du må ikke ta nuppedupp så alvorlig - hun tuller og tøyser og vimser rundt her og mener ikke noe vondt med et hun skriver. Helt sant. :duskedame:

• Liker 2
Skrevet

Fordi da er man mest sannsynlig for løs i magen. Hvis man har fast avføring og er frisk i magen blir det ikke noe å tørke... på en måte.. Da "klippes" kabelen av tvert..

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Du må ikke ta nuppedupp så alvorlig - hun tuller og tøyser og vimser rundt her og mener ikke noe vondt med et hun skriver. Helt sant. :duskedame:

Tja :P

Men tenkte ikke bare på henne. Feks var det en som mente det hadde med laktoseintoleranse å gjøre.

Skrevet

Fordi da er man mest sannsynlig for løs i magen. Hvis man har fast avføring og er frisk i magen blir det ikke noe å tørke... på en måte.. Da "klippes" kabelen av tvert..

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...