Ninach Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann og Gledelig jul!! Min uheldige venninne skal gifte seg den 31. januar, og hadde alt i boks; nå er det full krise for dommeren som skulle vie dem har trukket seg; han hadde glemt at han skulle på ferie den helgen!!! :o :o :o Nå er hun helt knust og handlingslammet og jeg vil så gjerne prøve å hjelpe henne med dette, SÅ: Kjære,kjære medbruder: Er det noen av dere som kan hjelpe henne med dette?? hun har alerede sittet i timevis i telefonen og prøvd å få tak i en ny, men det virker helt klin umulig!! Send meg gjerne PM'er om dere har noe dere ikke kan/vil sette ut på nettet! Har for øvrig hatt en stålende jul: foreldrene våre var ekstatisk over nyheten om vår lille baby som vi venter, skjønnte først ingenting når de åpnet " xtragavene" med strikkepinner m/ oppskrifter til bestemødrene og eventyrbøker til bestefedrene; de satt bare og så på hverandre, helt til det gikk opp for dem hvorfor de skulle få det! I tillegg ga min kjære oss bryllupsreise på forskudd, så vi reiser allerede i begynnelsen av februar til USA i 3 uker: inkludert 7 dagers cruise i Karibien! (sukk!) På forhånd tusen takk for hjelp med dommeren!! Klem ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Uffda, ikke bra nyheter for venninnen din Han burde latt vær å reise på ferie når han har lovet seg bort, eller evt. skaffet en vikar selv. Så bra at foreldrene deres ble så glad for den gode nyheten Skulle gjerne vært flue på veggen der og sett ansiktsutrykkene deres når det gikk opp for dem hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå