Lise79 Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvor ofte pusser dere vinduene deres? Spesielt nå på vinterstid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Kanskje et par ganger i løpet av vinteren. På sommeren vasker jeg de mye oftere. Hver mnd hverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Ca 1 g i årwet totalt. Bor midt i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg prøver å gjøre det hver måned jeg også. Men på vinterstid går det skeis. Da fryser det osv. Noen som har noen gode råd der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #5 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg prøver å gjøre det hver måned jeg også. Men på vinterstid går det skeis. Da fryser det osv. Noen som har noen gode råd der? Spylervæske eller å la mannen overta..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 Når jeg ikke kan se ut av dem... Det blir lengre og lengre mellom hver gang. Vasker i hvert fall vinduene til mormor 2-3 ganger før jeg vasker mine. Men jeg vasker dem oftere enn hun under meg, tror ikke hun vasker dem noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #7 Del Skrevet 3. januar 2004 En skvett rødsprit i vaskevannet. Slik gjør man til jul for da skal alt vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 3. januar 2004 #8 Del Skrevet 3. januar 2004 En skvett rødsprit i vaskevannet. Slik gjør man til jul for da skal alt vaskes. Ja, eller vodka? Nei, til jul vasket jeg vinduene innvendig - så skinner de når det er mørkt ute, og det er det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2004 #9 Del Skrevet 4. januar 2004 En gang i året! Den lave solen de siste dagene kombinert med hjemmetilværelse på dagen, har minnet meg om at i hvert stuevinduene bør vaskes. Men nå er snart ferien slutt, og jeg kaster alle sorger bakom meg - jeg ser dem ikke mer, jeg ser dem ikke mer... Blir vel til våren, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå