momo Skrevet 28. desember 2003 #1 Del Skrevet 28. desember 2003 Lurer på om det er noen av dere som vet om noen sider på nett, hvor man får kjøpt ting til bryllupet som kaketopp,kakespade, bryllups enganskamera og alt mulig annet. Og da som sender til Norge. Det fins jo så mange nettsteder med så utrolig mye fint og billig også, men ingen av de sender til Norge. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Det samme lurer jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg mener du kan bestille sånt herfra ! Tror jeg sendte mail med de en gang og etter det jeg kan huske så sender de til Norge.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. desember 2003 #4 Del Skrevet 29. desember 2003 HERfinner du lekre fotoapparat....og de sender til alle verdens land forstår jeg. Men, hvorfor ikke heller kjøpe kameraene omså på Prix/Rema1000 for en "billigere" penge (du slipper toll og dess like....) ?! Jeg har kjøpt mine èngangsapparat på Prix og de funker nå LIKE herlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå